Záruku mám čerstvou 2 roky, takže reklamace by měla být možná. Ovšem jsem v časovém tlaku a je pravda, že se mi to řešit nechce
Smart kontroluji pravidelně, active smart mohu nainstalovat a sledovat. Na druhou stranu, je to pro manželku, takže bezpečnost na prvním místě.
Co říkáte na slova autora na SHW: "Někdy se ale může ukázat, že disk po vytvoření asi deseti až dvaceti chybných sektorů (tzv. BBček - Bad Blocks) již pracuje zcela v pořádku několik let - v případě reklamace disku se tak vystavujete potenciálně většímu riziku ztráty dat při chybě nového disku. Osobně takto mám dva disky Seagate a musím přiznat, že jim i přes nějaké ty BBčka věřím."
(viz. http://www.svethardware.cz/art_doc-5...0006766C8.html)
A je důvodem k reklamaci pouze údaj ve smartu - Reallocation Event Count = 9? Ostatní údaje jsou, zdá se, ok a celkové hodnoty fitness a performance jsou 96%/99%, Error scan HDTune ok, DFT ok,...