Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
Ale mně třeba ano. V Quake 4 v síťovém timedemo (... které jsem používal) běží panák jakýmsi domem a pak vyběhne ven do takové arény. V tom okamžiku to vždycky cukne. Na single-core je většinou cuknutí malé, na dual-core se to většinou zasekne tak na vteřinu. Preload dema hodně pomáhá, ale ne 100%. Proč? Netuším, ale každopádně je to divné. A dělá to i na Core 2 Duo. Kvůli tomu jsem musel změnit timedemo.
No tyhle DC problemy se vetsinou projevuji kontinualnim zasekavanim, poskakovanim atd, proste ze to neni plynule. Pripadne zrychlovanim/zpomalovanim behu hry v extremnich pripadech. To ze hra v nejakem presnem a urcitem a stale stejnem miste sekne treba na sekundu bych videl spis jako memory controller nebo presun pres PCIE ci neco podobneho. Jsou to ruzne systemy a nemuzes vse svadet na DualCore.