Pixel pipelines, vertex pipelines, fragment shader pixel pipelines... jo, máš pravdu, něčeho tam určitě bude víc
Ať nejsme OT - shrnutí informací z Hexus.net, B3D a dalších:
R580
kolem 383 milionů tranzistorů (R520 = 321)
16 TMUs (R520 = 16)
48 PSPs (R520 = 16)
16 ROPs (R520 = 16)
8 VS (neověřené, R520 = 8 )
podpora technologie fetch4 (R520 ji nepodporujue, RV530 ano, RV515 mi není známo, ale spíš ano)
X1900XT
- 625 / 725 (1450) MHz (reálně o pár MHz míň) (X1800XT = 625 / 750 (1500) MHz )
- voltáž jen 1.2V (X1800XT = 1.35V), údajně nižší teplota, než s X1800XT
- s FX-55: 10500 bodů (3DMark 05)
- s FX-60: >11000 bodů
- OC (při 1.4V): 715 / 855 (1710) MHz
- OC výkon: >12000 bodů
- v moderních hrách rychlejší než X1800XT-PE
X1900XTX
- 650 / 775 (1550) MHz (X1800XT-PE = 700 / 800 (1600) MHz)
- výkon kolem 11500 bodů (3DMark 05)
- podle neoficiálních testů o více než 35% rychlejší ve FEAR (než 7800GTX-512):
F.E.A.R. 1600*1200 AA4x/ AF 16x:
7800GTX512 FPS: 36
X1900XTX FPS: 49