MaPa> No protoze v pripade disku to vzdycky jednicky a nuly byly a neni problem je zkopirovat v presne podobe kamkoliv jinam (obcas se povede tam udelat pri kopirovani chyby, ale neni to moc casty), kdezto graficka karta ty jednicky a nuly nikde nema, ona je musi vytvorit. Sice urcitou cast dat si vezme z disku v "pevne" digitalni podobe, ale vetsinu toho stejne musi dopocitat - malokdy se stane, ze bys zobrazoval obrazek primo, bez jedinyho efektu, bez jedine zmeny gammy/kontrastu/brightness, v uplne presnym rozliseni atd.
V 3D grafice se s kazdym bodem textury udela treba 50 operaci, nez se zobrazi jeden bod na monitoru. Pritom v kazdym tom kroku udela kazda graficka karta velmi nepatrnou odchylku, ale behem tech mnoha kroku se to nastrada a vyslednej obraz pak neni uplne stejnej...
Tzn. obraz produkovanej grafickyma kartama je ruznej a to jeste nedosel k vystupnimu zarizeni, kde se sprasi uplne, podle toho, jak moc spatne ho ma uzivatel nastaveny - a jeden z tech kroku "deformace" obrazu je prenos do toho vystupniho zarizeni, kde u analogu je to "poskozeni" dat slusny, u DVI neni (nemelo by byt), ale to proste neznamena, ze se ty data v te GK nezmenili jinde nez na DVI...