Jak je videt, tak to prodejce vyresil po svem... kazdopadne prodejce ma narok na vyuctovani servisu pro navraceni veci do puvodniho stavu... to ze to vraci se zavadou by pak podle me mohlo zpusobit to, ze kupujicimu vyuctujou toto uvedeni do puvodniho stavu... opravu... v Obc.Z. nikde neni napsano v jakem stavu ma kupujici vracet do 14 dnu zbozi, nikde jsem ani nenasel ze prodavajici ma narok na uhrazeni nakladu treba za opravu... (prirovnano k cistirne treba u tricka)... prodavajici muze rict ze zavada byla zpusobena padem pristroje a servis do ktereho to posila to opravi a tez to tam napise... "soudni znalec na to v pripade soudu snad prijde">>> me tohle prijde jak nejhorsi scenar vyvoje...

V CR ale plati, co neni zakazano to je povoleno ale uz neplati co neni povoleno to je zakazano... takze ti klido u telefonu muzou vyuctovat opravu (uvedeni do puvodniho stavu) a nebo budes muset pristoupit na reklamaci...
Ciao

To Riksa> Dival jsem se na to z pohledu prodejce alias svinaka..., protoze ted jsem kupoval digifotak a nemuzu se zbavit nazoru, ze ten fotak predemnou uz nekdo pouzival... proste byl divne zabalenej, ochranej obal v nemz byl ulozen v krabici byl natrzenej... jo leskl se jako novej... ale dneska vi buh co e s nim delo...

PS> Kdyz uz si nekdo neco koupi a pak to vrati ve lhute 14 dnu, jakto ze to muze prodavajici znovu prodavat jako novou vec... vzdyt uz je vlastne pouzita (fyzicky, ucetne i pravne)??