Pokusim se byt co nejvice stručny:
- U internetoveho obchodu (viz titulek) sem si zakoupil na vanoce repro OZAKI M1 HM010

-Po rozbaleni (cca 14 dni) sem zjistil ze je ulomena nozicka na subfooferu (no co řpilepil sem to kvůli takove prkotině tro nebudu reklamovat)

-Rozbalil, zapojil, pustil, zhorzil se. Přední repro dost silně šumí, při vypínaní a zapinaní se ze subwooferu ozvaji rany jak z děla, sem tam v nich něco praskne, ale jinak hrají výborně ) Koupeno na vřelé doporučení z recenze nějakého idiota na www.PCTuning.cz.

- Chvili sem to vytrpěl a potom nasledovala reklamace, odeslani baliku do Ostravské pobočky f. Ceskepocitace

-Po cca měsíci mi byly vráceny jako neoprávněná reklamace právě kvůli ulomené a následně přilepené nožce. Ikdyž to nebyla moje vina a taky se to vubec nevztahovalo k popisu závady. Servisní technik se vymlouval na to že on o tom nerozhoduje že to bylo posláno do Prahy firmě ABACUS jakožto oficiálnímu a asi jedinému dovozci těchto repro a od nich taky přišlo ono vyjádření.

- Do ted sem doma trpěl a postupně si zvykal na jejich šum ikdyž sem byl pořád rozhodnut jim to tam zkusit ještě jednou vratit. Dnes mi z ničehonic začaly při hraní jakékoliv hudby chrastit (dost to zkresluje zvuk). Když nic nehraje tak jen spokojeně šumí.

- Tímto byl pohár mé trpělivost uplně naplněn.

-Prosím o radu jak s onou firmou jednat popř. co jim napsat do výhružného dopisu aby se konečně chytly a repro mi vyměnily (nebo ještě lépe vrátily peníze - mám jich už plné zuby). Jestli mám na ně vybalit nějaé paragrafy, pohrozit žalobou nebo cokoliv co by pomohlo

-Sem již opravdu zoufalý prosím o radu. Za cokoliv vřelé díky