Výsledky 1 až 21 z 21

Téma: Kyro II a Painkiller

  1. #1

    Standardní Kyro II a Painkiller

    Predem pisu, ze to zamerne davam sem a ne do hry a problemy s nimi, protoze proto. Tak, rozchodil nekdo tuhle kombinaci ? pri normalnim spusteni to zarve ze nemuze inicializovat DX9.0 renderer (mam DX 9.0b), tak jsme zkusil si hrat s 3D analyzerem, a po zapnuti emulace HW TnL a Kyro zbufer/stencil fix uz to nerve ale po 3 vterinach tmy to skoci zpatky do woken. Zkousel jsem i ostatni ficury 3d analyzeru a nic. To uz je opravdu nacase poridit novou grafiku ? V pozadavcich hry je v minimalni konfiguraci GF2 GTS, co ta krom hw tnl ma co Kyro nema Btw Moto GP2 s trosku zredukovanyma detailama (oproti FX 5700) beha naprosto plynule, herni zazitek je srovnatelnej... Dik za odpovedi
    When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

  2. #2

    Standardní

    skus zmazat wsetky videa..
    powered by..kopou 3dfx karet.prestal som pocitat..
    It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
    that you should please go sodomize yourself with retractable batons.

  3. #3

    Standardní

    Funguje diky )
    When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

  4. #4

    Standardní

    wow a jak to bezi? zkus prosim postnout nejake nastaveni a FRAPSLOG nebo treba vysledek z "benchmark c5l1" (zadat do konzole ~ od verze hry 1.15)

    jestli to povali nejak rozumne, tak to asi zkusim brachovi na kompu s KYREM taky rozchodit mile me to prekvapilo
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  5. #5

    Standardní

    NO tys mi dal, nez jsem to zase zprovoznil po instalaci toho 1.15 patche tak to pekne trvalo.... Ale muzu postnout zodpovedne vyledky z toho benchmarku. Takze v 1024*768 vsechno na NEJNIZSI mozny nastaveni detaily atd, to jelo 29.00/50.77/363.65 fps, celkove skore 50.77, no a ve stejnym rozliseni na MAX detaily 29.00/49.06/352.36 fps, celkove skore, jak jinak 49.06 Chvilema to ale jelo tak 2 az 3 fps Ve hre to jede v malejch interierech (Asylum) v pohode cca 40-50 fps, venku a ve velkejch interierech jako treba Opera hall je to spatny cca 15 fps s nejnizsima detailama, Kyru proste chybi fillrate na to mnozstvi polygonu. No a kdyz jeste vybjehne dvacet pajdulaku jak je to uplne v pr*eli (10fps venku, 25 vevnitr). Ale je to single, zda se frame-based, takze je to akorat trochu pomalejsi, ale hrat se to da Jinak k tem videim, v bikplayeru jedou v pohode, tak nevim proc ve hre nefachaj a spadne to do widli. Jsem si je prekonvertil do avi takze na ne kouknu po levelech at mam navaznost Kdyby ses chtel jeste na neco zeptat tak klidne i pres icekve.
    When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

  6. #6

    Standardní

    tak jeste nejaky vysledky, s kamosem jsme si hrali s nastavenim atd. on ma nejakyho Athlona 2500+ s GF 5700 a v 1024*768 na plno ma 95 bodu, ja 49. Pak jsem zkousel jeste FSAA a hrali jsme multiplayer hned tu prvni mapu a behalo nam to prakticky uplne stejne (ja jel ve 1280*960 s 4x multisampling) vypada to fakt nadherne. A jeste KYRO v c5l1 benchmark v 1280*960 vsechno na plno s 4x FSAA 47 bodu, zitra to zkusim jeste na te GF 5700
    When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

  7. #7

    Standardní

    Zni to moc hezky, ale ma to malej hacek, KYRO nema multi-sampling, ale jen super-sampling a rezim 4x je omezen rozlisenim 1024x768. Ve 1280x960 funguje maximalne 2x1 nebo 1x2 rezim.

    Proto to nijak nekleslo, zkus 4x FSAA v 1024x768 nebo 2xFSAA ve 1280x960 a uz to poznas.

    Jeste bych se chtel zeptat, co vsechno minimalne v 3DA staci zatrhnout, pouze emulate TnL (EnTnL v driverech asi nepomuze?) a cube maps?

    Jinak moc diky za vysledky, vypada to fakt provozuschopne

    (ale na ten patch 1.15 sem te nenutil stacil by mi jen vypis z FRAPSLOGu, kdyz bys nechal jet FRAPS chvili hrani)

    Jinak na FX5700 dam v tom benchmark c5l1 v 1024x768 na plne detaily asi 135 bodu. Stejne tak v 1024 full detail to hraju a frci to asi 40-50 fps, obcas to nekde slitne tesne pod 30 a nekde vylitne zas na 60.

    Takhle to vypada s P4 3.2GHz na nekolika high-end kartach:

    Painkiller (ver 1.15, benchmark c5l1), full detail
    1 024 × 768
    6800U 6800 FX5950U FX5900XT 9800Pro X800Pro
    294,4 258,4 228,1 195,1 240,7 293,0

    1 024 × 768, 4× AA, 8× Aniso
    6800U 6800 FX5950U FX5900XT 9800Pro X800Pro
    230,0 crash 128,9 106,4 131,0 226,3

    1 600 × 1 200
    6800U 6800 FX5950U FX5900XT 9800Pro X800Pro
    241,1 117,7 115,7 91,4 126,1 198,3

    1 600 × 1 200, 4× AA, 8× Aniso
    6800U 6800 FX5950U FX5900XT 9800Pro X800Pro
    134,3 crash 63,2 35,9 75,1 118,3

    Ty levnejsi, jako FX5200 nebo R9200, co by byly pro tento thread zajimavejsi na srovnani testly nemam.
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  8. #8

    Standardní

    s tim AA jsem si hral a nic kloudnyho jsem stejne neprisel, to c5l1 demo trva docela dlouho a zas tolik casu na experimentovani nemam, kazdopadne v 3D analyzeru staci zaskrtnout HW TnL a Kyro zbuffer/stencil fix ( a samozrejme zmaznout videa - ty jsou docela dobry, uvedou te do deje, tak jsem si je v bikplayeru prekopal do avi jinak to ted hraju s detailama na max akorat bez weather effects a coronas a beha to v pohode. V multiplayeru je to vyborne hratelny. Problem je ze nejak nejde nastavit visibility a v nekterych levelech jsou OPRAVDU rozsahly prostory s hromadou jinejch objektu a na chudaka Kyro uz tech trojuhelniku je moc, kdyby mela tak 500-600 Mhz a DX9 fuciry, tak dnesnimu mainstreamu od ATI a nVidii vypali rybnik. Jinak jeste jak jsi psal o tvoji 5700, me to beha v prumeru tak 35 v extremnich pripadech klesne na 10, v druhem extremu to vyskoci na 80
    When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

  9. #9

    Standardní RE

    Mam podobny problem na sve V5 PCI. Opera Hall je uz docela nehratelna,ale nemam pocit ze je to mnozstvym polygonu, zkus si zapnout wireframe mod v 3D-analyzeru a uvidis. Mam spis pocit,ze je to enginem jako takovym. Nebot v UT2004 jsou dost rozsahle prostory a takovou cukaturu jsem tam nezazil.
    V patchi 1.15 melo byt v souvislosti s tim neco opraveno, je to znat? Jinak je uz venku patch 1.20
    Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
    Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
    http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew

  10. #10

    Standardní

    a proc to pojede, kdyz se ta videa smazou? Jaky to ma vyznam?

  11. #11

    Standardní

    jo to nevim, jsou to normalni BINK videa, v jinejch hrach, treba uz zminene MOTOGP2, to chodi a kdyz ty videa prehraju normalne ve vidlich tak to taky jede... rozhodne nemam rad hry, kde video logem nVidie trva dyl jak 5 vterin... jinak s vykupitelovi, nekde jsme cet ze prumerna scena obsahuje vic jak 300.000 polygonu, pockej az dobehnes na snowy bridge a seskace na tebe 20 pajdulaku.... city on water je to samy... nejlepsi byl asylum, vsechno vevnitr v baraku behalo to jak vino
    When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

  12. #12
    Member Avatar uživatele Dr Meduza
    Založen
    24.04.2004
    Bydliště
    Praha / Jirkov :-)
    Příspěvky
    388
    Vliv
    261

    Standardní

    njn chybi T&L no vono 25(na GTSku) proti 4 co udela ten tulen je dost znat

  13. #13

    Standardní

    Poradíte mi prosím někdo s 3DAnalyze?

    Mám totiž problém, ve WinXP se mi nějak nedaří zprovoznit Painkillera, i když smažu všechny videa a spustím ho přes 3DAnalyze v 2.31 (se zaškrtnutými funkcemi co popsal Hooligan), s nainstalovaným DirectX9.0b co je u Painkillera, s drivery pro Kyro PowerVRKYRO_4k5_WXP_21.0007 (tak se jmenuje instalační soubor), tak mi to při spuštění napíše hlášku, že to nemůže zinicializovat DirectX9 rozhraní, naopak při pokusu o spuštění 3DMark2001SE mi to zase hlásí chybu DirectX8.1 Zkoušel jsem přeinstalovat DirectX a pořád nic.
    Můžete mi prosím napsat, které verze driverů, DirectX i 3DAnalyze používáte nebo jestli vás napadá jiná možnost, čím to může být?
    Home PC:MSI K7T 266Pro2,Athlon XP 1800+ Palomino,Titan D5TB, 256MB DDR Elixir,40GB Seagate,Sapphire Radeon 9600 Atlantis,Logitech MX500 optical mouse, Canon BJC 6000,AOC 7Klr monitor,CD-ROM Toshiba 48x,CD-RW Teac W524E 24/10/40,Hercules MUSE 5.1,Genius Home Theater 5.1 repro
    Notebook:Toshiba Satellite A10-S103,Celeron 2,0GHz,256MB DDR RAM,30GB HDD,Intel 852GM,TVout,USB2.0,DVD ROM
    DigiCamera:Kodak Z740

  14. #14
    Senior Member
    Založen
    05.09.2003
    Bydliště
    Náchod/Liberec
    Příspěvky
    592
    Vliv
    272

    Standardní

    zkusim udelat nejaky test na G4-MX440
    Edit: crack prej tu shanet nemam

  15. #15

    Standardní

    Ondrowicz: Chyba vypada zatim dost zahadne a bude mozna i jinde nez v DX9b a driverech grafiky. Ja jen muzu rict, ze na PC2 s Win ME, DX 9.0b, 21.xxxx drivery, 3Danalyzem 2.26 (zatrhnuto fakt jen HW TnL a KYRO Z/stencil buffer fix) to skutecne bezi. Na to ze je tam Duron Applebred 1.6 Ghz, tak nic moc, misty skutecne nehratelne, ale misty to bezi 15-55 fps v 1024x768 medium detail.


    pETSaa: Ty vysledky sem urcite posli. Bude to zajimave srovnani.

    Jestli myslis "takovej_ten_soubor", aby Ti hra jela i bez otravujiciho CD/DVD, ktere mas urcite legalne koupene, tak se zkus podivat na www.gamecopyworld.com nebo www.megagames.com.
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  16. #16
    Senior Member
    Založen
    05.09.2003
    Bydliště
    Náchod/Liberec
    Příspěvky
    592
    Vliv
    272

    Standardní

    takze mam tu konecne ty vysledky z benchmarku c5l1

    1024*768 vse min = 55.21
    1024*768 vse max = 49.76

    jinak hraju to na medium na stroji Cel 800@1140MHz s G4MX440 310/400

    byl to porod ale je to tu jinak na mediu je to hratelne jen velke saly a hodne bojovniku jsou horsi obcas to je takovy Matrix

  17. #17

    Standardní

    jestli mel Hooligan s Kyrem II + 3DA:

    1024*768 vse min = 51 fps
    1024*768 vse max = 49 fps

    tak je to pekny predvedeni efektivity PowerVR. Kdyz pomineme to, ze Tual @1.7 GHz tahne asi o dost vic jak Celer-Coppermine @1.1 GHz, tak:

    KYRO II 175/175 MHz 2 pipeline x 1 TMU:
    fillrate: 350 Mtexel/s
    propustnost: 2.8 GB/s

    GF4 MX 310/400 DDR 2 pipeline x 2 TMU:
    fillrate: 1240 Mtexel/s
    propustnost: 6.4 GB/s



    Ondrowicz: Ted sem komusi lehce spravoval kompl a byla tam GF2 MX200 a kdyz sem tam dal posledni DX 9.0b a posledni WHQL ForceWare (56.64) na Windows Millenium, tak ten 3D Mark 2001 SE taky nechtel jet, ze nemam spravne nainstalovany DirectX 8.1
    ... ale nebyl to kompl na hry a uz vubec ne 3Dmarky a mel sem malo casu, tak sem to vic neresil ...
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  18. #18

    Standardní

    No nic, zkusím na to nějak přijít. Ale s tím Analyze je to fakt záhada. Ale zřejmě mi to dělá pouze pod WinXP, protože pokud si dobře pamatuju, tak pod Win98SE mi 3DAnalyze šlapal (zprovozňoval jsem v něm Nature testy v 3DMark 2001 SE).
    Asi bych se měl pomalu poohlížet po jiné grafice (asi nějakej Radeon), protože nefunkčnost C&C Generals a hlavně Rainbow 6 Raven Shield je znepokojující...
    Home PC:MSI K7T 266Pro2,Athlon XP 1800+ Palomino,Titan D5TB, 256MB DDR Elixir,40GB Seagate,Sapphire Radeon 9600 Atlantis,Logitech MX500 optical mouse, Canon BJC 6000,AOC 7Klr monitor,CD-ROM Toshiba 48x,CD-RW Teac W524E 24/10/40,Hercules MUSE 5.1,Genius Home Theater 5.1 repro
    Notebook:Toshiba Satellite A10-S103,Celeron 2,0GHz,256MB DDR RAM,30GB HDD,Intel 852GM,TVout,USB2.0,DVD ROM
    DigiCamera:Kodak Z740

  19. #19

    Standardní Re: Kyro II a Painkiller

    Prosím vás mám stejný problém. se spuštěním Painkillera. Hlási to problém s directem. Používám Notbook dole jsou jeho HW data POraďte prosím totálnímu amaterovi jak má co udělat. Jsem z toho zoufalej. Původně sem mylslel že jsem sehnal nějakou divnou verzi tak sem se jí zbavil a koupil jinou teď už sem instaloval po 3 a mam chuť s tim praštit

    Datum 2011/01/14 12:40:05

    [Informace o počítači]
    Název modelu Satellite M70
    Výrobní číslo PSM70E-02C00UCZ
    Sériové číslo 56268271K
    Verze operačního systému Microsoft Windows XP Home Edition 5.1.2600 Service Pack 3
    Verze systému BIOS V1.30
    PROCESOR Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz
    Fyzická paměť 1024MB RAM
    Kapacita pevného disku 60,011,642,880 [Bajt] 55.890 [GB]
    Kapacita volného místa na pevném disku328,785,920 [Bajt] 313.555 [MB]
    Zobrazení Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family verze=6.14.10.4363
    Rozlišení obrazovky 1280 x 800 Počet pixelů
    Kvalita barev True Color (32 Bit)
    Zvuk Realtek AC97 Audio verze=5.10.0.5870
    Síť Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC verze=5.719.325.2009 Adresa MAC=00:164:21:69:B4
    Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection verze=9.0.2.25 Adresa MAC=
    Modem TOSHIBA Software Modem verze=2.1.51.0
    1. zařízení IDE MATSHITA DVD-RAM UJ-841S Verze firmwaru=1.50
    2. zařízení IDE Žádný
    3. zařízení IDE HTS541060G9SA00
    4. zařízení IDE Žádný
    5. zařízení IDE Žádný
    6. zařízení IDE KDGBGF 63GHMFCXE7 1.03
    Internet Explorer 6.0.2900.5512

  20. #20

    Standardní Re: Kyro II a Painkiller

    My slíš tento NTB http://notebook.cz/clanky/predstaven...-Satellite-M70 ? Zde jsou odkazy na directx9 c http://www.tanet.cz/www/ke-stazeni.html

    a zde jsou min. parametry pro spuštění Painkillera Minimální konfigurace pro PC Painkiller
    IBM PC nebo 100% kompatibilní, MS Windows 98/ME/XP/2000/Windows 7, Pentium IV procesor 1500MHz, Pamět 384MB RAM, 2.6GB volného místa na pevném disku, Grafická karta 32MB RAM (GeForce 2 nebo Ati Radeon 8500), Zvuková karta kompatibilní s DirectX, Monitor rozlišení 800x600 16bit, 4x rychlostní CD-ROM, DirectX 9.x nebo vyšší.
    PARAMETRY PRODUKTU -
    PC Painkiller




    A ještě jedna věc ty máš v ntb. Kyro? Jinak toto patří spíš do sekce hry a problémy s nimi. Ahoj snad to dáš V
    Cpu Intel Pentium Dual Core G6950 2.8Ghz 3MBL2 LGA 1156-Box,Asus - P7H55-M Pro, Intel H55, 4xDDR3 mATX,Kingmax 1x2Gb DDR3 1333MHz, ADATA 2x2Gb DDR3 1333MHz,Coolermaster case Elite 330,ATX black s OCZ zdrojem 650W Z-Series s aktivním PFC a 88%/ventilátor 12cm/ 20+4pin+SATA+PCIE/6/6+2pin/ , 12fan PFC, Seagate Barracuda 7200,12,500Gb Sata II,7200RPM 16MB cache,Asus Vga Ati EAH5770 CU Core/2DI/1GDR5,Windows 7 Home Prem 64-bit OEM CZ, 2x LG DVD RAM GH22NS50 Sata SecureDiscDl, monitor Benq 24"LCD" G2420HDBE,5ms,DCR 40000:1 Dsub/DVI-D, černý, Creative repro,

  21. #21

    Standardní Re: Kyro II a Painkiller

    Střílím úplně od boku, ale podle mě na to bude mít vliv to, že tahle Intel grafika nepodporuje HW T&L (až od GMA 950). Možná zkus HW T&L emulovat v již zmíněném 3D Analyzeru.
    Ale možná taky jsem úplně mimo
    "Internet je místo, kde většina žen jsou ve skutečnosti chlapi, chlapi jsou chlapi a většina dětí jsou agenti FBI." | "Kdo chce kam, pomozme mu tam." | "Neexistují velké problémy, ale malá kladiva."

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •