Zni to moc hezky, ale ma to malej hacek, KYRO nema multi-sampling, ale jen super-sampling a rezim 4x je omezen rozlisenim 1024x768. Ve 1280x960 funguje maximalne 2x1 nebo 1x2 rezim.

Proto to nijak nekleslo, zkus 4x FSAA v 1024x768 nebo 2xFSAA ve 1280x960 a uz to poznas.

Jeste bych se chtel zeptat, co vsechno minimalne v 3DA staci zatrhnout, pouze emulate TnL (EnTnL v driverech asi nepomuze?) a cube maps?

Jinak moc diky za vysledky, vypada to fakt provozuschopne

(ale na ten patch 1.15 sem te nenutil stacil by mi jen vypis z FRAPSLOGu, kdyz bys nechal jet FRAPS chvili hrani)

Jinak na FX5700 dam v tom benchmark c5l1 v 1024x768 na plne detaily asi 135 bodu. Stejne tak v 1024 full detail to hraju a frci to asi 40-50 fps, obcas to nekde slitne tesne pod 30 a nekde vylitne zas na 60.

Takhle to vypada s P4 3.2GHz na nekolika high-end kartach:

Painkiller (ver 1.15, benchmark c5l1), full detail
1 024 × 768
6800U 6800 FX5950U FX5900XT 9800Pro X800Pro
294,4 258,4 228,1 195,1 240,7 293,0

1 024 × 768, 4× AA, 8× Aniso
6800U 6800 FX5950U FX5900XT 9800Pro X800Pro
230,0 crash 128,9 106,4 131,0 226,3

1 600 × 1 200
6800U 6800 FX5950U FX5900XT 9800Pro X800Pro
241,1 117,7 115,7 91,4 126,1 198,3

1 600 × 1 200, 4× AA, 8× Aniso
6800U 6800 FX5950U FX5900XT 9800Pro X800Pro
134,3 crash 63,2 35,9 75,1 118,3

Ty levnejsi, jako FX5200 nebo R9200, co by byly pro tento thread zajimavejsi na srovnani testly nemam.