Řekl bych, že výkon AIW 9800SE je slušný a po odemčení ještě lepší.
Porovnávat GF4 s R9800 v 3DM2001 je zavádějící asitak stejnně jako v 3DM2003 tzn. nedá se to srovnávat.
Moje výsledky s cat3.8:
3DMark 2001 9800SE / PRO
RESULTS
3DMark Score 14152/17040
Game 1 - Car Chase - Low Detail 198.8 / 216.1 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 78.9 / 75.0 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 245.4 / 347.5 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 139.8 / 178.1 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 196.2 / 207.4 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 89.4 / 90.8 fps
Game 4 - Nature 79.2 / 122.6 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 1184.2 / 2030.2 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 1502.5 / 2984.7 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 70.3 / 75.2 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 18.5 / 18.8 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 200.2 / 258.2 fps
DOT3 Bump Mapping 152.0 / 241.3 fps
Vertex Shader 212.6 / 236.9 fps
Pixel Shader 211.3 / 308.4 fps
Advanced Pixel Shader 133.5 / 248.1 fps
Point Sprites 17.0 / 44.3 MSprites/s
3DMark2003 9800SE / PRO
3DMark Score 3795 / 5635 3DMarks
GT1 - Wings of Fury 141 / 183,5 fps
GT2 - Battle of Proxycon 22,2 / 38,1 fps
GT3 - Troll's Lair 21,2 / 33,9 fps
GT4 - Mother Nature 24,6 / 33,4 fps
Fill Rate (Single-Texturing) 1094,1 / 1707,5 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 1478,1 / 2630,8 MTexels/s
Vertex Shader 17,7 / 18,3 fps
Pixel Shader 2.0 31,5 / 48,3 fps
Ragtroll 15,8 / 24,2 fps





Odpověď s citací