Výsledky 1 až 8 z 8

Téma: Reklamace repro -> jiný typ -> najde se řešení?

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Reklamace repro -> jiný typ -> najde se řešení?

    Čau, reklamoval jsem v TSBohemia repráky Creative Labs I-Trigue 3300 2.1

    (http://www.czechcomputer.cz/product_...xpandSection=1
    nebo http://www.creative.com/products/pro...27&product=139),

    s kterýma jsem byl celkem spokojenej. Za cenu, kterou jsem zaplatil jsem dostal slušný zvuk. Bohužel po čase (zhruba 1,5 roku) odešlo ovládání hlasitosti - regulace byla necitlivá, samovolně se ztlumovala apod. Zřejmě poťák (ale nejsem opravář, je to můj odhad ) Záruka byla, šel jsem tedy reklamovat. Počítal jsem s tím, že mi to možná neuznají nebo maximálně opraví (dle toho mého odhadu ). Po zhruba 14 dnech byla reklamace vyřízena. A v reklamačním oddělení mi položili na pult krabici odpovídající zhruba té předcházející se slovy: "Máte tady jinej kus. /malá pauza a položení kusu papíru přede mě/ Nasledanou." Rychlost s jakou mě obchodník vyřídil mě maličko překvapila. Při balení jsem ihned zjistil, že je to jiný kus. Jedná se o Creative Labs I-Trigue 3330 2.1 (http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=34801).
    A teď v té rychlosti jsem přemýšlel - mám nárok to vrátit a chtít peníze, když to není ten samý model? Nebo mám vzít tuhle krabici, třeba budou hrát stejně. Bohužel, jsem zvolil druhou variantu s tím, že jsem ani nevěděl, zda mám nárok na požadování peněz. (To, že jsem měl nárok odmítnout a chtít peníze, jsem si přečetl až doma na netu. Předtím jsem to nepovažoval za nutné, jelikož jsem netušil, že půjde o neopravitelnou závadu - jak to bylo nazváno - a dají mi nový model.) Převzetí jsem podepsal. Doma po zapojení jsme s manželkou zjistili, že kvalita rozhodně neodpovídá původním repro (byť se jedná zřejmě o moderní náhradu starého modelu). Subwoofer je poloviční - navíc výkon se dá použít do poloviny (dál vydává desítky nepatřičných zvuků), basy silně zkreslené, výšky ploché, celkový dojem = zvuková plastová kaše při jakékoliv hudbě (vyzkoušeno: The Gathering, Rammstein, Queen, Red Hoti, Paul van Dyk). Zklamání. Celé to na mě dělá dojem, že si někdo na reklamačním chtěl nechat ucházející repro, označil ho za neopravitelné (což se mi rozhodně nezdá) a mě strčí nový (mnohem horší) model bez toho, aniž by dali na výběr zda chci tento model či peníze.

    Rád bych se tedy zeptal, zda se dá tato situace ještě nějakým slušným způsobem řešit. Nejraději bych vzal zpátky původní repro a utekl s nima a nechal si je někde opravit To ale asi nejde Takže: jde dostat zpátky peníze? Problém vidím ve svém podepsání převzetí... Problém je, že tyto repro vůbec neopovídají kvalitou, ovšem postavením na trhu a cenou ano... Důvod jít do prodejny rozhodně mám, neboť jsem navíc zjistil, že jsem dostal pouze doklad o provedené reklamaci, ale papíry (zejm. záručák) k novým repro nikde nemám

    Rozhodně to pro mě znamená velké poučení... Budu však rád za každou radu, zejména za tu, která by pomohla zdárně vyřešit tuto prekérní situaci... Dík.
    Brogg
    Lost in Kalø, near Storsjön and to look at Knutshø or chilling at Lahaina.

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele J.Wade
    Založen
    01.11.2003
    Bydliště
    Praha-> Jížní Město
    Věk
    40
    Příspěvky
    685
    Vliv
    271

    Standardní

    Mno, nejspis nemas pravo na to zmenit to co jsi uz podepsal ale zkusil bych neco jineho... napriklad jim vpalit to ze nahrada kterou ti dali absolutne neodpovida puvodni kvalite a ze si s jejich zbozim silne nespokojen a ze bys byl rad kdyby to dali nejak do poradku... zkusil bych to rovnou u vedeni firmy a nejakemu tomu zastrasovani bych se nevyhybal... i kdyz asi nejsi v pravu rozhodne to zkus.. popripadne ti zbyva uz jen moznost - ze se repraky
    v blizke dobe rozbiji neopravitelnou chybou a tentokrat vezmes penize
    CPU: Q8200 @ 2,33Ghz, Graphyc:GTX 650 Ti, Gygabite 1150/5400 6GB patriot,Maxtor 500gb, Corsair 600W.

  3. #3

    Standardní

    Normos zajit do firmy s tim ze to co jsi dal na reklamaci a bylo ti vymeneno je absolutne rozdilne avsak cenou stejne, ze repraky hraji jinak, vykon neni stejny, musej ti zbozi vymenit za papirove a charakteristicky stejne, sice jsi vymenu za jiny typ podepsal, fakt bych se hadal a sel i ksoudu... Prikladem uvedu kdyby ti to prislo v baliku, mas moznost to otevrit, kdyz je balik zabalen, mas moznost to odzkouset??

    zkus se podivat na www.spotrebitel.cz a www.spotrebitele.cz

    PS: je to blbost takhle delat, pokavad bych si koupil 17 LCD a behem reklamace doslo ke zdrazeni panelu a oni mi vratili nejakou jinou 17 LCD, ze prej je stejne dobra tak bych to ale asi nevzal a chtel rovnou penize, protoze nikdy nemuzes vedet co beres
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  4. #4

    Standardní

    Citace Původně odeslal Ogre
    Normos zajit do firmy s tim ze to co jsi dal na reklamaci a bylo ti vymeneno je absolutne rozdilne avsak cenou stejne, ze repraky hraji jinak, vykon neni stejny, musej ti zbozi vymenit za papirove a charakteristicky stejne, sice jsi vymenu za jiny typ podepsal, fakt bych se hadal a sel i ksoudu... Prikladem uvedu kdyby ti to prislo v baliku, mas moznost to otevrit, kdyz je balik zabalen, mas moznost to odzkouset??

    zkus se podivat na www.spotrebitel.cz a www.spotrebitele.cz

    PS: je to blbost takhle delat, pokavad bych si koupil 17 LCD a behem reklamace doslo ke zdrazeni panelu a oni mi vratili nejakou jinou 17 LCD, ze prej je stejne dobra tak bych to ale asi nevzal a chtel rovnou penize, protoze nikdy nemuzes vedet co beres
    Koukal jsem na ty webovky a je chyba ze jsi to prevzal, mno ja nevim, dneska co ctu vse o reklamacich aut, HW, televizi a tak bych si nechal zbozi predvist, protoze jak to neudelas tak mas nahrano a podepisujes vlastne zajice v pytli...

    Ja budu reklamovat piskajici HW a jestli mi reknou ze zavada byla odstranena, tak v tom krame stravim par hodin abych najisto odnasel nepiskajici vec a nebo se zkusim dohodnout ze zbozi revezmu, ale bez podpisu... je to pripad treba lidi s autama, kdy auto tahlo pred reklamaci doleva, technici rekli ze to opravili a uz netahne a majitel uveril, ujel 100 metru od servisu a auto tahlo kam... doleva...

    Dneska jsou vyrobky stejne rady hodne rozdilne, treba digitaly minolta Z3 , Z5, Z6 ... treba Z6 dopadla v testech hure nez Z5 a dostat moznost vymeny Z6 za Z5 pri reklamaci, asi bych odesel s penezma...
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  5. #5
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Jedina tvoje sance je, ze budes trvat na tom ze te uvedli v omyl, jelikoz si predpokladal, ze tento vyrobek je odpovidajici puvodnimu, coz neni. Jinak viz vejs, nemels to brat.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  6. #6

    Standardní

    Chybu si samozřejmě uvědomuji Neměl jsem podobnou zkušenost (prozatím jsem reklamace vždy zdárně vyřešil, ale TSBohemia je jiná...) a celý proces mého rozhodování, proč jsem tak učinil, je popsán v 1. postu. Vše jsem si uvědomil doma, tj. příliš pozdě. Rozhodně všem děkuji, nejspíše zítra tam půjdu a zkusím to vyřídit. Vzhledem k obecnému chování firmy si ale velké naděje nedělám. Musím dostat alespoň záručák a možná je brzy prodám Jak říkám, když nic jiného, tak napříště budu poučen vždy vzít peníze a vybrat si svůj výrobek...
    Lost in Kalø, near Storsjön and to look at Knutshø or chilling at Lahaina.

  7. #7

    Standardní

    Citace Původně odeslal Brogg
    Chybu si samozřejmě uvědomuji Neměl jsem podobnou zkušenost (prozatím jsem reklamace vždy zdárně vyřešil, ale TSBohemia je jiná...) a celý proces mého rozhodování, proč jsem tak učinil, je popsán v 1. postu. Vše jsem si uvědomil doma, tj. příliš pozdě. Rozhodně všem děkuji, nejspíše zítra tam půjdu a zkusím to vyřídit. Vzhledem k obecnému chování firmy si ale velké naděje nedělám. Musím dostat alespoň záručák a možná je brzy prodám Jak říkám, když nic jiného, tak napříště budu poučen vždy vzít peníze a vybrat si svůj výrobek...
    Jojo, jenze oni ty penize nechtej davat, to je holt takova praktika ... obchodniku. Kazdopadne bych tam sel s vlidnou a rekl jim ze ty repraky jsou proste uplne neco jineho nez jsi mel predtim a jestli tomu rozumej tak ti daj za pravdu... co je pruser, ty je vratis a oni ty tebou odzkousene a pouzivane pak prodaji nekomu jinemu... holt pruser dnesni doby, da se rict ze novou vec si asi clovek uz nekoupi, ale to zase z jineho soudku

    Jako jsou registrovane pokladny, zavedl bych registraci vyrobnich cisel prodanych vyrobku, jenom proste zavest databazi jen cisel, kde by clovek zadal code a ten by se ulozil do databaze... takova sluzba nic nestoji, sla by provozovat ryze z reklamnich prijmu a dost by helfla... ale to je fakt uplne jinej soudek a asi i utopie... (nekteri vyrobci to uz ale nabizeji...)

    Fakt preju hodne stesti a dobreho cloveka v prodejne, pak napis vysledek...

    Mira
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  8. #8

    Standardní Re: Reklamace repro -> jiný typ -> najde se řešení?

    Takže hotovo, jen se omlouvám, že jsem nenapsal dříve, byl jsem, jak jsem již psal, nemocný a navíc byly svátky, že?
    Překvapivě vše dobře dopadlo Reklamace proběhla asi takto:
    Přišel jsem na reklamační oddělení a klasický dotaz, co mám za problém. Od začátku jsem si řekl, že budu velice slušný, ovšem neústupný. Tak jsem pověděl, že se neshoduje seriové číslo na krabici a v papírech (které se mi imho zdály taky nedostatečny, ale neříkal jsem to) a že vyreklamované repro nejsou adekvátní tomu, co jsem měl před tím. Obchodník koukl na papíry a na krabici a povídá, že číslo může zpravit. A prej, jak neadekvátní? Tak jsem se slušně zeptal, zda chce slyšet rozbor zvuku a on že jo (maličko arogantně a netrpělivě). Tak povídám, že subwoofer má poloviční rozměry, že drnčí a vyluzuje šílené zvuky od 4 z 10. Podrobný popis neexistujících výšek, totálně plochých středů, celkové zkreslení a nevýraznost,... Celkem klidně poslouchal a pak prohlásil, že z těchhle bedýnek nikdy nepoleze nic, co je zvuku ani podobny Vše pečlivě převzal, koukl, co by mi nabídl podobného a na mé naléhání, že bych raději vzal peníze zavolal vedoucímu. Vedoucí notně unavený předvánočním shonem rezignovaně prohlásil, že dostanu peníze (vzalo se to na reklamaci jako neadekvátní náhrada - nakonec ani výkonostní parametry neseděly, původně jsem měl dostat něco jiného - pak se napsal dobropis a já na pokladně obdržel tak vytouženou částku).
    A pak že Ježíšek není hodnej...
    Všem díky a hodně sil do boje s větrnými mlýny, nad nimiž se dá občas i vyhrát
    Brogg
    Lost in Kalø, near Storsjön and to look at Knutshø or chilling at Lahaina.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •