-
Geforce 7800GTX 512MB benches
-
Kód:
Sampsa : I'm at 625/1890 with default cooling
:D
-
7800GTX je teda prvni kartou, co pokorila 10k v 3DMarku 05 na default co?
Postoval jsem to sice uz vedle, ale co ;D
F.E.A.R 1600x1200 4xAA/16xAF vsechno na max. vertical sync. off
http://img499.imageshack.us/img499/6358/fear25op.jpg
-
Citace:
Původně odeslal Masster
7800GTX je teda prvni kartou, co pokorila 10k v 3DMarku 05 na default co?
Kde?
-
Citace:
Původně odeslal no-X
Citace:
Původně odeslal Masster
7800GTX je teda prvni kartou, co pokorila 10k v 3DMarku 05 na default co?
Kde?
Na to si budes jeste muset pockat, NDA ;D
Jen jeste muzu rict, ze ten vysledek se bude tykat XFX karty, ktera ma jadro na 580 :-)
-
Co jsem viděl výsledky z XFX, tak >10000 dala až po přetaktování.
-
jako by to nebylo jedno, ATI má ještě co zlepšovat co se týče výkonů, u nvidie bych si tak už nefandil.
-
-
-
DigitLife (na Catalyst 5.10a a FW81.87): grafy / text
edit:
DriverHeaven - Catalyst 5.11 / FW 81.89 beta
Hexus - Catalyst 5.11 / FW 81.89 beta
Anandtech
Guru 3D
TechReport
Firingsquad
Hothardware
BitTech
HardOCP
Bjorn3D
edit2: netušíte někdo, jak může být GTX512 v Battlefield2 o cca 55% rychlejší, než GTX256 ???
-
v Battlefield 2 je rozdiel medzi 256 a 512mb Gtx jasny, nakolko vyuziva aj vacsiu pamet a aj obrovsky narast hrubeho vykonu. Mna skorej sokla graficka narocnost v novych hrach ako som videl z testu na www.anandtech.com, napr. Black and white 2, sila :o
-
Citace:
Původně odeslal MK2
v Battlefield 2 je rozdiel medzi 256 a 512mb Gtx jasny, nakolko vyuziva aj vacsiu pamet a aj obrovsky narast hrubeho vykonu.
512MB GTX je na jádře rychlejší o 28% a na pamětech o 42%. Tzn. maximální možný nárůst z vyšších frekvencí by mohl být 42%.
Paměť navíc G70 v BF2 taky výrazný nárůst výkonu nepřináší:
http://images.anandtech.com/reviews/...vs256-4XAA.png
Ve skutečnosti ten rozdíl vůbec jasný není (v 2048*1536 je to dokonce >61%).
-
-
Citace:
Původně odeslal no-X
512MB GTX je na jádře rychlejší o 28% a na pamětech o 42%. Tzn. maximální možný nárůst z vyšších frekvencí by mohl být 42%.
Paměť navíc G70 v BF2 taky výrazný nárůst výkonu nepřináší:
Ve skutečnosti ten rozdíl vůbec jasný není (v 2048*1536 je to dokonce >61%).
je to trosku nejasne, ale co ked 512mb gtx smakuje tomuto enginu az o tolko lepsie, ze velkost pamete a ta vysoka frekvencia zvysuje vykon az prilis, ;D
Dam za priklad pretaktovavanie obyc. grafky ani nie gtx, pri urcitych frekvenciach bol narast vykonu vacsi ako by sa dalo vyratat z narastu frekvencie, ked clovek postupne pridaval frekvenciu, pri urcitom pridani frekvencie bol skok viditelne vacsi ako pri predoslom zvyseni(ak zvysujes frekvenciu po cca 10mhz). Ak si inak vezmes do uvahy aj to ze efektivita platformy 7800GTX dostava plnu stavu prave tym potrebnym narastom frekvencie, vykon moze narast pri urcitom takte az podozrivo rychlo.
Asi najpravdepodobnejsie je aj tak vysvetlenie ze 512mb gtx ma nieco optimalizovanejsie v driveroch ako 256mb pre urcite hry :-)
-
Citace:
Původně odeslal MK2
je to trosku nejasne, ale co ked 512mb gtx smakuje tomuto enginu az o tolko lepsie, ze velkost pamete a ta vysoka frekvencia zvysuje vykon az prilis, ;D
Rozdílem mezi 256 a 512MB to být nemůže, nenaměřili mezi nimi rozdíl ani celý 1FPS.
Citace:
Původně odeslal MK2
Dam za priklad pretaktovavanie obyc. grafky ani nie gtx, pri urcitych frekvenciach bol narast vykonu vacsi ako by sa dalo vyratat z narastu frekvencie, ked clovek postupne pridaval frekvenciu, pri urcitom pridani frekvencie bol skok viditelne vacsi ako pri predoslom zvyseni(ak zvysujes frekvenciu po cca 10mhz).
Tohle bývá způsobeno spíš tím, že se frekvence nezmění vždy přesně o 10MHz, ale jednou např. o 7,5MHz, podruhý o 12,5MHz atp. Konkrétně když v riva tuneru na 7800GTX256 nastavíš 451MHz, poběží ti jádro ve skutečnosti na 459MHz atp., proto ty skoky :-)
-
A nebude to nahodou tym ze u 512GTX bezi aj PS, aj VS aj ROP na 580mhz? (no teda aspon sa mi zdalo ze niekde pisali ze je to tak a ze vsetky tri bezia na rovnakej frekvencii)
-
Myslím, že taky ne :-( GTX256MB běží vertex shadery na 470, GTX512MB na 550, takže je rozdíl ještě menší (17%). A taky by to neodpovídalo tomu, že rozdíl roste s rozlišením (pro vertex shader je prakticky jedno, jestli je scéna renderována v 800*600 nebo 1600*1200, takže pokud by byl limitující výkon vertex shaderu, byl by rozdíl konstantní nezávisle na rozlišení).
-
Inac tato verzia G70 je pouzita aj u PS3 cipu. :-) 550 Mhz jadro, 0,11um co sa lisi je, ze tam je 512RAM pre celu konzolu a pomalejsie pametove pripojenie. (128bit)
Myslim, ze preto je aj ich dostupnost tak obmedzena ak su produkovane ako PS3 cipy ...tu je to len taka bokovka aby boli stale najlepsi.
-
Nemají být čipy do PS3 vyráběný na 90nm?
-
nj, asi jo nepametam presne. Aj Cell ma byt 65nm a zatim nist moc 0,90nm :-(
Skoda, ze v PC nemozno zmerat ako by Cell vyuzil tuto Ultru, hlavne ich spolupraca. :eek: Urcite by to zlozilo secky 3dmark rekordy...
-
Jestli ten zvyseny vykon nebude aj timhle:
"In reality, the NVIDIA GeForce 7800 GTX 512 graphics card had its core redesigned with some tweaks to the layout, to improve the overall processing flow. It also now has a 512 Bbit wide bus."
"On the 7800 GTX 512, the internal bus is able to transfer 512 Bits of data per clock, because of its double data rate capability. External data transfers remain 256 Bit wide, so transfers to and from the 512 MB frame buffer memory remain the same."
http://graphics.tomshardware.com/gra...tx_512-01.html
-
Nechci dělat předčasný závěry, ještě se na to podívám, ale podle vyjádření nVidie není G70 GTX512 ani nová revize jádra, natož aby obsahovala změny tohoto charakteru. Rozdíl má být akorát v pokročilejším výrobním procesu.
Další důvody, proč tomu tak není:
1) stejný rozměry čipu
2) stejný výkon při stejné frekvenci
3) po takhle výrazných změnách by dali čipu alespoň jiný kódový označení
Jednou je tvrzeno, že je sběrnice čipu 512bitová a podruhý, že přenese 512 bitů v taktu, protože je DDR. Trochu blbost, ne?
-
-
Nějak nechápu proč tam nedali 5.11 catalysty.. lame
-
Citace:
Původně odeslal Spajdr
Nějak nechápu proč tam nedali 5.11 catalysty.. lame
Citace:
Jedná se tedy o Radeon X850XT PE zastupující starší generaci high-endu ATi (bohužel jen s ovladači Catalyst 5.9) a dále o Radeon X1800XL. Ten byl stejně jako XTčko testován na betaverzi ovladačů Catalyst 5.10a, protože se 5.11 objevily až po dokončení recenze.