Nekonecne reklamovanie?? - Reklamovanie odstranitelnyx zavad
Mno zistoval som zistoval a dako som sa dozvedel len jednu vec a chcel by som si potvrdit ci je to tak:
Ak reklamujem vyrobok niekolko krat(viac ako 3), na ktorom sa moze kazit stale daco ine(zda sa to mozno pekna blbost, ale priatelka reklamovala obuv a mala po kazdy krat pokazene daco ine), mam vobec dake pravo odstupit od zmluvy?
Jedine co som nasiel je ze ked reklamujem neodstranitelne chyby alebo viacej odstranitelnyx xyb ?naraz? tak mozem odstupit od zmluvy.
A este jedna vec: ak som spravne poxopil mozem odstupit od zmluvy do 6 mesiacov od zakupenia vyrobku. Da sa daco robit s tym ak som o tejto moznosti nevedel a nebol som na nu upozorneny aj ked som sa na to predavaca pytal a ten mi povedal ze peniaze mi vrati jedine ak budem reklamovat tu istu chybu 3x a ze ina moznost neexistuje(cize zatajil pravdu)?
Vdaka za vsetky rady.
Re: Nekonecne reklamovanie?? - Reklamovanie odstranitelnyx zavad
Citace:
Původně odeslal riksa
3) prava pri uplatneni rozporu s kupni smlouvou
zakon zde (§ 616 odst. 3) rika nasledujici: kupujici ma dle sve volby narok na odstraneni vady opravou ci vymenou, a to bez zbytecneho odkladu (cili z logiky veci mene nez 30 dni). neni-li takovy postup mozny, ma kupujici pravo na primerenou slevu z kupni ceny anebo pravo na odstoupeni od smlouvy, opet, dle sveho vyberu.
Takze teda pokud to chápu správně, pošlu li do 6ti mesíců od koupi výrobek na reklamaci, rovnou jim tam přibalím vyjádření, jakým způsobem chci reklamaci řešit
např.
Nechci opravu,ale nový výdobek, pokud není nový výrobek k dispozici, chci peníze.
Nemůže mi prodejce namítat, že mou reklamaci(rozpor s kupni smlouvou) bude rešit opravou ?
Re: Nekonecne reklamovanie?? - Reklamovanie odstranitelnyx zavad
Reknu to asi tak. Mam pocit ze kazdy prodejce to resi uplne jinak jak jim vyhovuje. Zalezi i na dodavateli. Muj osobni priklad. Puvodni GK Hercules 9600pro umrela nevim proc ale byla ko. cca po 1,25 roku reklamace vymena za Saphire 9600XT kterou jsem byl nucen vzit pac mi prodejce odmitl vratit penize s tim ze reklamace byla resena vymenou. Zaruka mi dal bezi podle Herculesu (3 roky) i kdyz jsem namital ze to tak byt nema. Nu coz je to lepsi model rekl jsem si. Ted opet GK chcipla. (najednou smrad a rozpadl se mi obraz) To na ni uz pred tim hrcel chladic uplne silenym zpusobem. Tak jsem zvedavy. Chci vratit penize protoze s tim mam problemy uz od zacatku. Obcas vypadly polygony obcas textura ale nic hrozneho. 9600Xt byla stara 6 mesicu. Vymena probehla 4.7.2005 coz je do pul roku.
Otazka klasicka nicmene porad kladena: Vim ze ja jako zakaznik si mam pravo zvolit zpusob vymeny. Ale prodejce argumentuje ze dodavatel (SWS) reklamaci vyresil vymenou. Muzu si porad vybrat?
PPS: Co kdyz ta GK 9600XT je reklamovana do pul roku od vymeny? vztahuje se to na to nebo ne?