Nevim jestli to tu už bylo ale dostal sem nápad hodit si vypínač a reset compa na zeď normálně by to šlo hodit ten klasickej vypínač co je v compu ale chtěl bych podobnej čim se třeba rozsvící světlo šlo by to?
Printable View
Nevim jestli to tu už bylo ale dostal sem nápad hodit si vypínač a reset compa na zeď normálně by to šlo hodit ten klasickej vypínač co je v compu ale chtěl bych podobnej čim se třeba rozsvící světlo šlo by to?
Tak to je teda hukot :o to by mě v životě nenapadlo to by byla dobrá věc a myslim že by to i šlo zrealizovat sice nejsem elektrikář či něco podobného ale když natáhneš pořádně dlouhej špagát a dáš ho do zdi tak by to mělo jít ne?
jo to by mělo jít určitě už sem to i zkoušel akorát bych redši chtěl lepší vypínač takovej jako máš na zdi na světloCitace:
Původně odeslal kořka
s AT zdrojema by nebyl problem, ale navim jak fungujou ATXka, takze moc nepomuzu, ale peknej napad. :o Ale ma to i sve mouchy, uz vidim jak prijdu na lanku a budu bourat zed ze si tam dam vypinac :mweheh:
P.S. 2 sebad: Co disk?
tak to bourat bebudu můžu mít 2 kábly jeden na doma a jeden s normálním na lanku je to za pakatel :idea:Citace:
Původně odeslal monsoon
--------------------------
jinak disk v pohodě 8-)
No v pohodě dyt se dělaj i vypínače co jen spínaj takový ty na zapnutí ventilace a tak.
Stačí kabel dát bud do lišty nebo zasekat do zdi :idea: :lol:
No a na lanparty si holt pořídíš příklepovou vrtačku a vždycky si sebou vezmeš lištu a našroubuješ pomocí hmožděnek máš to za 15minut hotový ;D
Tak honem hupky dupky do elektra! Docela dobrej nápad, jen zrovna pro mne nepoužitelný, komp jsem nevypínal ani nepamatuju :-)Citace:
Původně odeslal sebad
to sou normální jako na lampičku atd. nebo nějaký spešl?Citace:
Původně odeslal globalkiller
Na lampičku máš vypínač ty LAMO kdežto ty potřebuješ spínač to znamená,že sepneš kontakty,ale jen na chivlku a hned se zase rozpojí :!: