Co poviete na skore 975 bodov v 3DMarku2001?
Vela, alebo malo?
Vid popis dole.
Printable View
Co poviete na skore 975 bodov v 3DMarku2001?
Vela, alebo malo?
Vid popis dole.
šlo by i víc :-)
A kolko by asi este slo?Citace:
Původně odeslal Katoo
Popripade co treba spravit aby to slo este viac?
Taktnut,bios,Direct,alebo nieco nastavit, nemam ani sainu co by tomu pomohlo.
Co mi navrhujete?
Dik za info.
No asi by to mělo dát výce mě v3 3500 1650 marks ;D podle mě by to chtělo liné ovladače ja jsem nainstaloval voodolizer 1.05 a ... dalo to o 120 marks výce
jo ještě jsem někde tady čet že jde dát do v3 2000 bios z v3 3000 :o a taktovat se prej taky dá na uroven 3000 :idea: ale ja osobně jsem to nezkoušel
tak si s tim pohraj a napiš jak si dopad :-)
Voodoo3 ide velmi dobre "za procesorom" s V3 3500TV na MSI KT3 ULTRA ARU s Athlon XP1700+@12,5x166 som mal cca. 2500 bodov v 3Dmark 2001SE330 :-)
Ja som z mojho dostal 1722 v 2001SE. Mam tam najnovsi bios s V3 3000 a voodolizer1.05, s malym vetracikom ide na 183MHz co je uroven V3 3500 8-)
ja sem to mel ze 166 taktly na 210 a markovi2001se to stejne moc nepomohlo, zato v 99 narust tak 35%. skore v 2001 ted nevim ale neco kolem 1800 asi
Ako zistim, ze ci mam SD Ram, alebo SG Ram???????????
Lebo ked tam chcem dat new bios, tak to potrebujem vediet.
Dik.
Myslím,že na 99% máš SD-RAM :wink:
Ale ako to vies????????????????Citace:
Původně odeslal Katoo
nevím,že by se dělaly V3 2000 s Sg-ram ???
to byly jen Velocity
už jsme to tady před nedávnem v nějakém tématu probírali :-)
mne na v3 3500 TV + PIII 450Mhz robi pod win98 SE
3Dmark 2000 : 2500 bodov
3Dmark 2001 : 1000 bodov
Chtělo by to silnější procesor.Citace:
Původně odeslal Matto Wednesday
Na P4 1,6@2,5GHz jsem z V3-ky vymačkal 2700 bodů v 3DMarku2001SE (1024x768x16),takže rezervy tam jsou :-)
No na mojej zostave som mal
381 bodov v 2001SE pri 800*600
neviem ci je to malo alebo vela. Ale bolo to tak.
Je to len Celeron 400@500Mhz (softom) a V3 2000 prepajcnuta biosom 3000 a taktnuta pri teste bola na 177Mhz
Tak ja neviem.
Dosku mam dost shitacku takze mozno je to aj tym.
No ja som teraz testoval v 3DMarku 2000 a vysledok teraz presne neviem,lebo nesom pri svojom compe,ale bolo to cez 2700 bodov.
Co vy nato?
Inac to moze byt aj tou mojou shitnou doskou VIA apolo133.
nemám 3dmark 2000 ale zdá se mi to na tvojí sestavu nějak málo jak jsem cetl nějaký výsledky z marku 2000 tak bys mel mit určitě přes 3000 ..... ale nevím
Tu su komlet moje vysledky s 3DMarku 2000.Graficka je netaktovana cize ide na 143MHz.
Tak co vy nato?
3DMARK 2000 PROJECT FILE
PROJECT
Description: My Project
Comment:
3DMark Version: 340
Install ID: 0x7BE6A160
Registration Key:
Registration Name:
Registered: No
TEMPLATE
Display:
Type: Internal
Width: 640
Height: 480
Depth: 16-Bit
Buffering: Triple
Z-Buffering: 16-Bit
Refresh Rate: VSync Off
Texture Format: 16-Bit
Options:
Continuous Benchmark: No
Show Title Screens: Yes
Benchmark Run Count: 1
Continuous Demo Mode: No
Sounds Enabled: Yes
CPU Optimization: Intel(R) Pentium(R) III
RESULTS
Platform: Internal
3DMark Result: 2817 3D marks
CPU Speed: 161 CPU 3D marks
Game 1 - Helicopter - Low Detail: 52,3 FPS
Game 1 - Helicopter - Medium Detail: 34,1 FPS
Game 1 - Helicopter - High Detail: 14,0 FPS
Game 2 - Adventure - Low Detail: 74,8 FPS
Game 2 - Adventure - Medium Detail: 37,8 FPS
Game 2 - Adventure - High Detail: 21,8 FPS
Fill Rate (Single-Texturing): 138,8 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing): 273,9 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light): 1845 KTriangles/s
High Polygon Count (4 Lights): 1801 KTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights): 1694 KTriangles/s
8MB Texture Rendering Speed: 299,8 FPS
16MB Texture Rendering Speed: 227,6 FPS
32MB Texture Rendering Speed: 139,0 FPS
64MB Texture Rendering Speed: 36,2 FPS
Bump Mapping (Emboss, 3-pass): 136,5 FPS
Bump Mapping (Emboss, 2-pass): 195,8 FPS
Bump Mapping (Emboss, 1-pass): Not supported FPS
Bump Mapping (Environment): Not supported FPS
SYSTEM
Software Versions:
Windows Version Windows 4A , Build 2222
DirectX Version 4.08.00.0400
Bios Version Award Modular BIOS v4.51PG
Bios Date 07/27/00
Memory:
Total Physical Memory 192MB
Free Physical Memory 7MB
PROCESSOR
CPU Information:
Processor Type Intel Celeron
Processor Speed 1100MHz
Processor Caps SSE, MMX
Cache Memory:
L1 Cache Size 32KB
L2 Cache Size 128KB
DESKTOP
2D Display Adapter:
Name 3dfx Voodoo3
Driver Date 11-10-2000
Monitor:
Name Dell Ultrascan 15ES/15ES-P
Driver Date 5- 5-1999
Desktop Size and Color Depth:
Width 1024
Height 768
Color Depth 16 bit
INTERNAL 3D CARD
Information:
Name Voodoo3 AGP
Driver Name 3dfx32v3.dll
Driver Version 4.12.01.0666 (Not Certified)
Total Video Memory 15172KB
Total Texture Memory 9028KB
Minimum Texture Resolution 1 * 1
Maximum Texture Resolution 256 * 256
Maximum Texture Blending Stages 3
Maximum Texture Coordinates 2
Bus PCI
Manufacturer Identifier 0x0000121A
Chipset Type 0x00000005
Subsystem Identifier 0x0030121A
Chipset Revision Level 0x00000001
Supported features:
Transformation and lighting in hardware No
16-Bit Rendering Yes
24-Bit Rendering No
32-Bit Rendering No
Textures In Single Pass 2
Driver can disable VSync by software request Yes
Edge Antialiasing No
Subpixel Accuracy Yes
Point Sampling Yes
Point Sampling With Mip-Mapping Yes
Bilinear Filtering Yes
Bilinear Filtering With Mip-Mapping Yes
Trilinear Filtering Yes
Anisotropic Filtering No
Specular Gouraud Yes
Vertex Fog Yes
Range Fog No
Table Fog Yes
W-Fog Yes
Alpha Blending Yes
Vertex Alpha Blending Yes
Vertex And Texture Alpha Blending Yes
Additive Alpha Blending Yes
Multiplicative Alpha Blending Yes
S3 Texture Compression No
DX6 Bump Mapping No
Flags:
DirectDraw flags 1 0x9552FF41
DirectDraw flags 2 0x004AF83C
Texture operations 0x001EFA5F
Stencil-buffer operations 0x00000000
Miscellaneous capabilities 0x00000072
Raster capabilities 0x001441A1
Z-comparison capabilities 0x000000FF
Alpha-test-comparison capabilities 0x000000FF
Source-blending capabilities 0x00001B33
Destination-blending capabilities 0x0000183F
Shading capabilities 0x000C53CA
Texture capabilities 0x000000CF
Texture-filtering capabilities 0x0303033F
Texture-blending capabilities 0x000000CF
Texture-addressing capabilities 0x00000017
Modes:
Z-Buffer formats 16-Bit Z-Buffer
8-Bit Texture formats 8-bit, 332 RGB
15-Bit Texture formats N/A
16-Bit Texture formats 16-bit, 565 RGB, 16-bit, 5551 RGBA, 16-bit, 4444 RGBA, 16-bit, 3328 RGBA
24-Bit Texture formats N/A
32-Bit Texture formats N/A
to Pepko: aj moja PC Chip ma chipsed VIA apollo 133, je to asi dost ubohe, okrem toho ze cela moja doska je strasny shit - PC Shit :)
ale ved mozno casom
2 Shaman:tak kdy kupuješ nějakou novou desku ???
Mno najskor sa mi rysuje Voodoo 5 5500 AGP tak asi najskor tu. A potom mozno od kamosa 1000 Mhz Celeron Tualatin s doskou QDA Advaced 10F
asi :)
ale inak ma to az tak netrha :)
Spíš bych šel do AMD XP 1800+ a EpoX KT333 :wink:
A co takto nForce 2 ???
jeden z najlepsich chipsetov pre AMD.
Myslis ze tu V5500 mam kupit? :)
nforce je sice lepci, ale nedas do nej zadny voodoocko, protoze podporuje AGP 2.0.
Přesně pokud budeš mít V5 5500 AGP,je čipset KT333 poslední,na kterém to voodoo pojede.Ani na nForce2 to nerozjedeš,ani na SiS 746