Nemuzu si pomoct, ale tohle nVidii stale nevytahne nahoru .... :-)))
ATI ma proste lepsi obraz ....
A vykon PS3.0 taky zadne navyseni ...
http://www.xbitlabs.com/articles/vid.../farcry30.html
Printable View
Nemuzu si pomoct, ale tohle nVidii stale nevytahne nahoru .... :-)))
ATI ma proste lepsi obraz ....
A vykon PS3.0 taky zadne navyseni ...
http://www.xbitlabs.com/articles/vid.../farcry30.html
To ze ma ATI lepsi obraz nez NVIDIA na to si prisel jak? Co jsem ty review cetl ja, tak vsichni rikaji, ze kvalita obrazu je stejna.Citace:
Původně odeslal svaca
A z 18 testu vede NVIDIA ve 13 :wink:
Btw. tim zpusobem jakym si to napsal, mi to prijde jako pokus o vyvolani flamewar :roll:
Topto je taka blbost, ze az... pokial si poriadne precitas viacero recenzii a porovnani kvality obrazu 6800 a X800 tak sa docitas, ze obraz je rovnako kvalitny u oboch.Citace:
Původně odeslal svaca
Okrem toho, mas fojem ze NVIDIA je niekde dole, ked ju ma nieco tahat nahoru? Zobud sa.... alebo si sa zle vyspal...
Diky za utoky .... Je to jedine, co umite ????
Byl to muj nazor....
Jasne si porovnejte ty obrazky, je tam videt, ze na ATI to vypada lip, proste vypada, ja za to nemuzu ......
Dale nVidia rikala, ze prechod na PS 3.0 prinese vyrazny narust vykonu, neprinesl ....
Take jsem NEMLUVIL o vykonu, ale kvalite obrazu.....
Vykon mezi ATI a nVidie je stejny, rozdily nestoji za rec .....
Vyspal jsem se dobre, jen jsem od nVidie cekal vic.... Kdyz ji nekdo sebere 40 procent trhu, tak neni dole ????
PS: kdybych chtel vyvolavat flame, pisu to do NVidia sekce, ne do ATI.
Hm, zvlastni, ze jsi jediny kdo to vidi....Citace:
Původně odeslal svaca
Objevi se prvni hra s podporou PS 3.0 a ty uz hned vis, ze v ostatnich pripadech to bude stejne? :roll:Citace:
Původně odeslal svaca
No prave, ze tohle imho patri do NVIDIA sekce, proto se mi to zdalo jako provokace :wink:Citace:
Původně odeslal svaca
Dufam, ze sa to tu nezvrhne vo FW... diskutujme, ale rozumne a korektne. :wink:
Ale no tak ....Citace:
Původně odeslal Masster
Jiste jine hry budou NAPROSTO jine LEPSI .... :-)))Citace:
Původně odeslal Masster
Uz se tesim....
Ja preferuju ATI a fandim i, sla svoji cestou a drzi se a proto jsem to psal zde, melo to vyznit, ze nVidia bojuje a snazi se (poprve v historii), ale ATI ma ted vetsi potencial .... Tot vse ...Citace:
Původně odeslal Masster
Kdyz by ty recenze byly o tom, ze G6800 s PS3.0 drti ATI, tak bych to napsal do nVidia a rekl bych jen jedno: smekam .....
To ale delat nemusim, jsou to me nazory a nemusi byt tve....
Tak to radsi zamkni ...Citace:
Původně odeslal sisi
Me jde prioritne o to, aby ostatni videli ten link .... Protoze ta recenze je pekna .....
A hlavne, jsou tam ty obrazky ....
Nj, niektory "hosi" maju pocit ze ich milacika trba branit ;D Neviem preco takto fanatizujete. Sak je dobre ze raz je hore jeden vyrobca, potom zas druhy. Aspon kazdy vydava to najlepsie a nie len trapne updaty kariet.
@svaca
Nvidia ma horší obraz :eek: ??? (Ati nema o nic lepsi...pozri si nejaky poriadny matrox a umres :) )
Mno a ty nevies, ze Ati ma shitne driveri az to boli ;D vyuzivaju snimi svoje karty na 80% a nefunguju vo vsetkych aplikaciach :!:
To je dnes asi taka ista povera ako s obrazom u Nvidie.
(ak ma nejaka karta od Nvidie horsi obraz ide skorej o chybu u vyrobcov kariet a nie Nvidie, ze pouzili shitozne prevodniky a filtre... ale aj u Ati sa vyskytuju podobne cachre machre, hlavne u vyrobcov typu Manli...a podobne) Ale vysvetli to ludom typu zomrem ked kupim "LEPSIU" konkurenciu.
Edit : kde si prisiel nato ze Nvidia bojuje prvy krat v hystorii ??? pokial viem to bola vtedy pomerne mala firma ktora zvrhla svojimi grafami vtedy bohatu a prosperujucu spolocnost 3DFX :)
Tak ake prvy krat ??? myslis ze vyhrali pre modre oci..ked pre 3DFX a ich Glide bolo v tej dobe pisanych 90% hier na mieru. Naivnost niektorych ludi je az zavadzajuca.
A Shadery 3.0 su buducnost, takze neviem comu sa branis, aj Ati bude musiet skor ci neskor vydat kartu s ich podporou ak nechcu skoncit ako 3DFX .... "MŇam" :wink: (po spravnom napisani kodu bude rozdiel ako v 1.3 a 1.4 )
To vis, pro me to bude dalsi clen rodiny :lol:Citace:
Původně odeslal Semik
Tak s timhle 100 % souhlasim, kdybych nebyl pred rokem blby a koupil Radeona, tak si ted muzu AA + AF uzivat ve vic hrach nez dnes, ale ted se nastesti situace zmeniala a moje dalsi karta bude NVIDIE a tentokrat nebude duvod te koupe ani trosku litovat.Citace:
Původně odeslal Semik
2 svaca: S tou vyrovnanou kvalitou obrazu se na tom shodlo nekolik revieweru, takze nemam duvod o tom pochybovat. Jestli myslis ten problem, kde nekde nejsou stiny renderovany NVIDII korektne tak i na x-bitu pisou, ze je to bug zpusobeny ovladaci. A k tomu, ze ATI ma ted vetsi potencial....se "starou" technologii....to snad ne....
Mozna sem jen slepej, ale nejak nevidim, ze by to u ATI vypadalo lepe. Navic ty screenshoty nejsou z uplne stejnych framu, takze to ani poradne nejde porovnavat.Citace:
Původně odeslal svaca
Aby sme boli objektivni, ani s ATI to v pripade patchu 1.2 & Catalystov 4.6 nevyzera vo Far Cry stopercentne: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=2102&p=2... zrejme dake problemy s vyberom urovne mip mapy (LOD kalkulacia)?
Lidi nechte ho bejt. Když si borec myslí, že ATI má lepší obraz tak ho v tom nechte ať si nad tou ATInou třeba vyh.ní. S takovýma lidma se nemá cenu pouštět do diskuse protože von si stejně bude pořád mlet svoje.
A ještě něco přihodím. Všichni zarytí ATIňáci kritizují Nvidiu pro ten obrovskej chladič na 6800ultra, a že prej víc topí a nic nemá na super X800XT kterej má mnohem menší chladič a tím pádem míň topí. Proto sem se fakt nasmál když sem viděl tohle http://pclab.pl/art9926-15.html
Nvidia rulezzzz. Ta(en) X800XT na ňu tentokrát fakt nemá. :-) (aji co se výkonu týká)
Já přispěju svou troškou do mlýna, porovnání kvality obrazu je subjektivní věc, někdo tvrdí, že ATI má lepší obraz a hlavně vyhlazování stínů, jiný zase že kvalita je naprosto stejná. Ale teď k SM 3.0 u nVidia G6800 řady: implementace PS 3.0 není zcela určitě v pořádku, nVidia vynechala úplně některé features nebo dosud nejsou implementované v driverech, lidé z PowerVR naprogramovali testovací dema pro SM 3.0 a G6800 na nich neběží korektně. Mám to potvrzeno přímo od lidí z PowerVR developer relation (Imagination Technologies). PS 3.0 je jasným krokem kupředu, ale nVidia se zrovna nepovedla implementace PS 2.0, tak jestli to nedopadne obdobně.
Jses imbecil..... Co pises v odstavci jedna, potvrzujes v odstavci dva, sam ses odsoudil ...Citace:
Původně odeslal BananaYoe
To all, nechtel jsem vyvolat flame....
Proste, noco preferuju a mam to rad ....
Nikdo tady nerika, ze ATI je SUPER dokonala BOMBA !!!!!!! Je to jenom kanadska firma, nic vic...
Ja ji mam jen radsi nez nVidiu a tak ji fandim, jsem RAD, ze nVidia KONECNE po tech letech MUSI ve 3D (ne ve 2D) nekoho dotahovat (Martox tam nepatri, vim, moc dobre jakou ma kvalitu obrazu, ale nezahraju si s nim ......)
To, ze neco preferuju, neznamena, ze jsem fanatik, kdyz byla na vrcholu nVidie (GF4, GF3) tak jsem je prodaval jak o zivot, nebot R8500 byl cool, ale ovladace trochu vazly .... :-)))
Ted jsem proste jen rad, ze nVidia svyma PS3 NESTRHLA ATI zase do propadliste dejin....
Je mi jasny, ze jde jen o penize, ale Vam by melo byt jasne, ze kdyz pokrok pujde RACHLEJI a RYCHLEJI dopredu, nevim, zda budou mit zakaznici plne penezenky na novy HW, kdyz PS2.0 nevydrzi ani pul roku, pak se asi vsichni dozijem toho, ze vsichni prejdou na konzole a hrani na PC zemre a s nim, i nove akceleratory .... Prodejnost titulu na konzole vs PC to jasne naznacuje ..... Pak uz bude ATI nebo nVidie jen v Xbox, az to p. Gates zde vsechno ovladne ...
Ten thread, jsem napsal pro fandy ATI, ty se muzou chvalit, jak je jejich karta dobra....
Lide kteri ATI nesnasi, neuznavaji (chapu to) se nemusi navazet, to fakt ne...
Ale OK, poucil jsem se, ze nemuzu rikat co citim, ani v prislusne sekci.....
Prosim smazat, nebo lock..... Klidne po reakci, tech, co jsem URAZIL ....
Ach jo.
stacilo teda napisat ze: CITIM ze ATI ma proste lepsi obraz.... :)Citace:
Původně odeslal svaca
Ale nie, ide o to ze sa to tu uz tooolko krat rozoberalo stale s tym istym vysledkom. Ale fakt by to chcelo povolit taketo fanaticke thready, to mi na tomto fore skutocne chyba.
BananaYoe & svaca: osobne zalezitosti / ataky si vybavte cez SZ. Nechcem to tu zamkynat, lebo dufam, zeby sa z toho mohla vyvinut zaujimava diskusia. Takze uz ziadne osobne invektiva...
Teplota != teplo...Citace:
Původně odeslal BananaYoe
No, jedna vec je ista... momentalne nie su exposed v driveroch podaktore FP formaty textur/bufferov. Kvoli tomuto dodnes nebehaju na NV3x & NV40 niektore testy zo ShaderMarku 2.0. O tych PowerVR demach bola diskusia na Beyond3d.com a nemam pocit, zeby sa dospelo k nejakemu zaveru... ak mas k tomu nieco blizsie, urcite by to bolo zaujimave.Citace:
Původně odeslal Spec
To: svaca
S tím posledním příspěvkem sis to u mě spravil. Naprosto s tím souhlasím. Až na toho imbecila. Já to tam napsal proto, že su zarytej Nvidiák tak sem chtěl ukázat že se Nvidia zlepšíla oproti minulý generaci chipů jako 5900. A vo ten kousek co byl lepší radek9800 oproti ge5950 je teď lepší 6800ultra nad X800 XT. Toť můj názor. Nebijte mě. Čest
OK. Diky. Omlouvam se. chtel jsem pres SZ, ale takhle verejne to bude lepsi, jestlize reagujes takto, tak se omlouvam moc ....
Promin.
Ja to poviem takto, momentalne ma navrch u mna Nvidia aj hlavne preto ze za brutal nizku cenu oproti X800pro bude ponukat 6800 zakladnu s 12pipelines , s pixel shadermi 3.0 ktore aj ked sa tu pobijeme jej v buducnosti pomozu, ako to cas ukaze, ale pomozu. A nekupte to ked to overclocknute da 9000 3dmark03 alebo viac, nehovovoriac o plynulosti v novych hrach ;D Cena 6800vky je porovnatelna z 9800pro, co je ale neporovnatelne vykonovo, 6800vka je lepsia :-)
keby som teraz kupoval grafku tak kupim zakladnu 6800vku a som stastny jak maly chlapec :wink:
Nebyt te vyssi ceny, tak mam z novych ATIn velkou radost. Konecne jednou nejaky vyrobce neusil na zakaznika boudu v tom,ze mu poskytl technologii kterou v dobe vyjiti karty absolutne nevyuzije,ale soustredil se na poradny vykon a to ted hned. Ano mluvim o PS3.0 a argumentem,ze prece Farcry s patchem je vyuzije, muzete obelhavat jen sami sebe. Opravdu placu dojetim, ze v 1600*1200 s AA a Aniso na full je 6800 rychlejsi nez X800pro. Kolik z vas ma procak, co to utahne? Osobne vidim jako prvni poradnou hru pro PS3.0 az Unreal 3,ale vsichni vite, ze toho se hned tak nedockame. Cili do te doby nejspis budou PS 3.0 dobre jen jako marketingovy trik. V dobe kdy vyjdou prvni SKUTECNE PS 3.0 hry to totiz bude stare zelezo prodavane /jestli vubec/ za zlomek dnesni ceny.
Jedine co se mi na novych ATInach nelibi je jejich cena. Na druhou stranu nikdy bych si nekoupil novou grafarnu hned v dobe uvedeni na trh, tak budu se zajmem sledovat jak se to vyvrbi.
MK2: Souhlasím s tím, že pokud bude stát 6800vka stejně jako R9800P je to lepší kup - ale to je všechno. Na 3DM03 noAA noAF zapomeň, novou kartu si snad každý kupuje kvůli tomu, aby mohl hrát AA + AF a v tom je 6800 brutal shit. Dobrali jsme se toho i v nV sekci, proč to tady řešit znovu? Kdo chce hrát v 1024x768 noAA noAF, ten si ve většině případů v pohodě vystačí s levnějším HWem ...
Hombre-CZ-: Ad cena - je to věc pohledu. Taky nejsem zvyklý kupovat nejnovější věci, jenže X800 není v reálu drahá. Není to o tom, že to je dost peněz, ale prostě pokud ta karta stojí řekněme 2x víc než 9800 a má průměrně 2x (ono je to spíš víckrát) vyšší výkon, tak není drahá ...
Zas strielas do vzduchu ty ! 6800ka je v AA a AF vzdy lepsia ako R9800ka :!: to nehocoriac ze vo vedsine testov je len o 10-max-25% pozadu za X800kou co je velmi pekny vykon. Po taktnuti a pripadnom odomknuti je vykon fakticky rovnaky. (za POLOVICNU CENU UZASNE ! )
Tak kde si zobral ze to je shit ??? To su potom vsetky r98-97ky totalny shit. Napriklad 70% hracov este stale standardne drti v 1024x768 kde je pri tejto generacii vykonu uz nadbytok, tak aky shit ? Za cenu R98ky to byt shit nemoze.
Shadery 3.0 - Vobec neni odveci ze tam tie shaderi su, neviem tiez kde ste to nabrali. Si spetne zoberte taku GF 3 ktora vo svojej dobe natom bola este horsie ako teraz 6800ka A ? Este aj dnes to je solidna karta na ktorej mozte pohodovo hrat v slusnych detailoch. Tak ked mozem za svoje peniaze mat VIAC .... preco by som to nebral.
Niesom fanatik ktory ide po jednej znacke...ale po tom rieseni ktore prinasa pre mna najidealnejsie riesenie na trhu...
Semik: Ještě jednou si to přečti :roll: Znovu a polopaticky - pokud bude stát stejně jako R9800 není o čem, prostě je to lepší kup. S X800 Pro se v AA + AF nedá srovnávat, výkon jde totálně do kopru. Na obou těchhle věcech nevidím nic dalšího k diskuzi ... PS3.0 nemám podle čeho relevantně posoudit, ale kvůli tomu si bude těžko tu kartu někdo kupovat a až časem se ukáže, jak to je ... Pro Tebe to je nejideálnější řešení, v pořádku, proti tomu nic, obecně mi připadá, že při přepočtení ceny na výkon v AA+AF je snad i 6800U levnější ...
Prostě cenový srovnání s několik let starou doprodejovou kartou je něco jiného než výkonový srovnání s aktuálně novýma kartama.
Samozřejmě je to jiná situace, ale připomenout např. uvedení nV super karet s DX9 jako byly FX5600 a hlavně FX5200 - taky si je dost lidí koupilo, aby zjistili, že DX9 je výborný, jen na tý svý kartě v něm nic nepustí. Tohle je taková poznámka mimo, takže to ani nekomentovat, pls.
Nj, relativne 6800ka nepatri do tej istej triedy ako X800P takze mensi vykon nieje nic zle.
btw- neviem, kto ale dakto vravel ze 3.0 shadery neprinesu nejaky speed up. Tak som pozeral na X-bit labs recenziu FarCry s 1.2 patchom a ten speed isel dost podstatne hore :!:
http://www.xbitlabs.com/articles/vid.../farcry30.html
Uvediem jeden obrz. ako príklad.
http://www.xbitlabs.com/images/video...e_training.gif
Hlavne bezna 6800ka ma dost podstatny narast vykonu :eek: TO je dost zaujimave. Preco sa to u nej prejavuje vseobecne vo vsetkych testo najviac ?? nevie dakto...
Naopak X800 pri pouziti shaderov patchu 1.2 straca oproti 1.1 Co to ??? u 9800ky sa to nedeje. :?: ??? (typoval by som ze podaktore efekty 3.0 musi emulovat 2.0 ...a ti vo viacerych pasoch.)
Znovu - tady to http://www.xbitlabs.com/articles/vid...rcry30_12.html je podstatnější ... Jinak v případě, že 6800 bude stát nějakých 11 kKč, tak se prostě nevyplatí!
Ano super :) Ale viac menej my islo o poukazanie nato, ze Shadery 3.0 u GF priniesli pekny vykon naviac. TOlko k ich buducemu vyuzitiu.Citace:
Původně odeslal jan555
Preco vlastne stale pises len o tom istom ??? Som myslel ze cez to sme sa uz akosi preniesli :lol:
Edit : o tom tento thread totiz je :idea: Nie o AA ani AF... i kde tam ma X800 naviac...ano vieme.
Jasně, máš pravdu, to bylo spíš pro Tebe, s threadem to nemá moc do činění, může být smazáno, jako ostatní OT :wink:Citace:
Původně odeslal Semik
Jinak je hloupý, že zatím je to porovnatelný jen na FarCry - to je sama o sobě dost "specifická" hra :roll:
hm, no pokusim se to rozlousknout
6800ultra je nechutne draha
x800pro je mozne dat na XT
obraz imho stejny (na svem AOC bych urcite rozdil nenasel)
rozdil mezi S2 a S3 je prd, nic
kdo ma prachy na vyhazovani koupi 6800ultra, kdo je chytry koupi X800pro
Odpoved je dost jednoducha. Malo casu .... ked si zoberies kolko zaberie vyvoj hry pre PS 2.0 (napr.. Half Life2, Doom3) tak to je dost casovo narocne, hlavne rozbehat na kartach od vsetkych vyrobcov.
Ale napriklad Carmack 3.0 uz zapracovava do D3, a predpokladam ze aj Valve neostane cisto pri 2.0... tak do vianoc uz toho bude dost. Sak si zoberme ze 6800ky sa este ani moc nedaju zohnat, preto je to momentalne zbytocne.
@Lukas - Alebo namoduje 6800ku na ultru a ak bude cena ako ma byt...bude to kupa :) skalny privrzenci znaciak vsak samozrejme kupia svoju, skor pre tych co hladaju zaujimave riesenia mozu rozmyslat.
Pozrite sa na to takto: mam zostavu aku mam v popise, mam 17" monitor co mi da najviac 1280x1024, a pozrite si tento test http://www.guru3d.com/article/Videocards/135/1/, tak vidim ze na slabom procaku velke rozdiely medzi 6800, GT, ULTRA, x800pro/XT neziskam. (ine to je tu> http://www.guru3d.com/article/article/136/1/ - vidno ze 6800U nestaci ani 3800+, narast vykonu je omnoho vyssi ako u radeonov) Jedine v 1280 4aa 8 aniso. Viac nemienim davat, lebo rodiel nevidim (prepacte moju slepotu ale fakt mi staci 4aa a netreba mi 6,8,12,16xFSAA....) bezne aj tak budem hrat v 1024 resp. mozno 1152. Pre mna je najlepsia karta (najlepsie riesenie - zdvojnasobenie vykonu za minimalnu cenu) 6800vka...
Vezmite cenu 5900xt, vezmite ze 6800 ma rovnake ramky, podobne pcb atd. Ak bude cena chipu 6800 podobna ako 5900xt... cena karty bude tiez podobna, preto sa mi zda cena 6500bez dph celkom realna, v praxi to je $250 co je celkom odpovedajuce. A za tuto cenu ziskam snad najlepsi pomer cena/vykon. A navyse mam aj PS3. A ako vidno, tak zvysuje to vykon....
No, to je dost divna logika, kedze 9800ka je tiez SM2.0 HW a keby nejake SM3.0 efekty "emulovali" (co sa aj tak nedeje, sam CryTek tvrdi, ze nepridali ziadne nove efekty...), tak by musel poklesnut vykon vsetkeho SM2.0 HW.Citace:
Původně odeslal Semik
http://forums.anandtech.com/messagev...&enterthread=y
a este taky mensi update >
http://forums.anandtech.com/messagev...&enterthread=y
...ze na anandtechu to testli znova lebo to mali nejak blbo nastavene
este links >
http://www.nvnews.net/vbulletin/show...4&page=1&pp=15
http://www.hothardware.com/viewartic...leid=550&cid=2
reklama ati :) (no flame)
http://thx.trolej.sk/sm30.jpg
no a ako to dopadlo v teste na nvnews - pozrite si ten thread co je nan hore link ale myslim ze tento obrazok hovori za vsetko - testy farcry, nf2, 3200+, 6800 325/850 12pipe
http://www.nvnews.net/articles/chris...rcrygraph1.jpg
Jaksi jsi ve svem porovnani zapomnel na GT verzi, u ktere je moznost pretakovat na frekvence Ultry, takze asi tak :wink:Citace:
Původně odeslal Lukas
Ja osobne bych si na posouzeni PS 2.0 vs 3.0 pockal min. jeste na 3 hry, ktere tu podporu dostanou patchem, pak se uvidi. Zatim jsou to vetsinou dohady, je jasne, ze nejakou vyhodu to prinese, jinak by vyvoj nesel timto smerem :arrow: ATI si ted muze rvat jak chce, ale prejit bude muset taky :wink:
Tak si pocitajte: http://www.firingsquad.com/features/crytek_far_cry/... ziadny dynamicky branching. Takze tento zaver Anandtechu je uplne mimo:
Ja som narazil na podobnu informaciu vcera pri citani tohto threadu, ale nechcel som predbiehat... zda sa, ze dynamicky branching je na momentalnej generacii kariet hodne "drahy".Citace:
Původně odeslal Anandtech.com
Docela znatelné zrychlení. Něco na těch PS 3.0 bude. Radost se na ty grafy dívat.Citace:
Původně odeslal THX_Corp
Co som hovoril ako som pocul tak bez dph nieco okolo 7000 stoji v libre uz daka 6800vka, podla mna staci, keby mam odlozene peniaze a nie 9800pro tak uz ju mam v kompe :-)Citace:
Původně odeslal BananaYoe
A este to neskoncilo na oficial DirectX 9.0c to pobezi nehumanne skvele, a takisto narast vykonu predpokladam az do 10percent pripadne 20percent novsimi drivermi s dobre implementovanou podporou pixel shaderov 3.0 , Nvidia sa netaji ze to este nezvladli optimalne a ze tomu chyba zopar funkcii, pre plnu podporu, ale to uz vsetci vieme,
6800vka je king stoji o 60percent v priemere menej ak nie o 100percent ako X800pro(tusim to aj je 100percent, neni vo cem) 8-)
No ale pockaj ked vyjde patch 1.3
Na nvidii pojde HDR, co myslim znizi vykon (ale je pravda ze ked mi to nebude stihat tak to kludne mozem vypnut) ale u x800-viek sa zacne vyuzivat 3Dc kompresia, co myslim dost podstatne zvysi ich vykon s AA+aniso. Myslim ze strata oproti rezimu bez AA sa bude pohybovat od max 20% do 0% samozrejma...
Niekde v linku ze SM3 sa da emulovat aj cez SM2 bolo tiez porovnanie kompresii, DXT1 vs 3Dc a 3Dc bola asi o 50% lepsia nehovoriac o tom ze mozno zapnut oba kompresie naraz a ze ani potom 3Dc nestrati na ucinnosti.
Ale SAMOZREJME ze u pristiho modelu bude mit ATI ps 3.0, o tom se debata nevede. Resi se tady to,jestli uz ted jsou ps 3.0 nejakym velkym prinosem, nebo jen reklamnim trikem. Porad se bavime o Farcry /jedine hre ktera jakz takz vyuzije ps 3.0/, ale jedna vlastovka jaro nedela. Proc napr. Unreal 3 vyjde az nekdy v roce 2006? Opravdu si tady nekdo mysli, ze ho na nejake 6800 pojede ve full? To asi tezko. P.S. pokud ale bude 6800 za brutal dobrou cenu tak samozrejme proti ni nic nenamitam.Citace:
Původně odeslal Masster
Mno par faktorov na to este vpliva. Napr, ak by KONECNE :eek: vysiel HL2 a D3 a PS 3.0 bude zahrnuty ... neni uz ocom. Proste by to odrulovalo seco ostatne. Na druhu stranu sa zatial neoficialne hovory o starte X-box2ky uz na vianoce. Mno a ona podporuje PS 3.0 ... potom by mali prist nejake dalsie gamesky s ich podporov.
Tento rok este nebude tychto hier moc, ale nejake prekvapka co to budu vyuzivat by sa objavit mohli. :D
btw.. Unreal3 - Myslim ze hrat to na 6800ke pojde, len teraz nikdo nevie povedat ci v max detailoch. V kazdom pripade to pojde optimalnejsie ako na nabrutovanejsej X800ke. (v tej dobe uz budu lepsie karticky..ide o to porovnat terajsich oponentov)
Zaujimava informacia je, ze HDR implementovane za pomoci blendingu na FP16 render targetoch je na NV40 nezlucitelne s MSAA, co bude zrejme v prai znamenat, ze si bude clovek musiet vybrat bud HDR alebo AA.Citace:
Původně odeslal THX_Corp
Tak na toto by som nevsadzal. Nejake zisky tam mozno budu, ale imho vcelku minimalne. Ledazeby pouzivali obrovske mnozstvo bump map... nehovoriac o tom, ze 3Dc sa da ako-tak nahradit DXT5 (trochu nizsia kvalita).Citace:
ale u x800-viek sa zacne vyuzivat 3Dc kompresia, co myslim dost podstatne zvysi ich vykon s AA+aniso. Myslim ze strata oproti rezimu bez AA sa bude pohybovat od max 20% do 0% samozrejma...
Co je vlastne HDR ? (asi nie Hidden Surface Removal ze ;D )
High Dynamic Range... vid napr. http://www.debevec.org/FiatLux/ a http://www.debevec.org/RNL/.Citace:
Původně odeslal Semik
Vy ji na Slovensku máte zadarmo? :lol:Citace:
Původně odeslal MK2
Uz to tu pisal, cena je 6500sk bez DPH ;D Co fakticky tadarmo je. Samozrejme to zatial nikdo nekupitl tak to neni iste. Ak bude, sa to dozvies v Nvidia sekcii. (ale aj tu sa to roztruby :-o )Citace:
Původně odeslal Matio
...hehe bodaj by :wink:Citace:
Původně odeslal Matio
...MK2 sa skorej zle vyjadril a mal na mysli cenu 6580 bez DPH, podla cenniku v Libre :wink:
Ano, ta cena je realna. A mozete si to aj vsade zistit, ved 6580sk bez dph, to je 7830 s dph, co je nejakych $240. Co je realna cena. O dva mesiace sa to bude predavat mozno za $220, podla mna to tak za rok klesne az na $185 alebo tak nejak, ved predsa sa este pripravuju aj slabsie "derivaty" NV40 (NV41, 43), takze aj potom by 6800vka mala byt taky mainstream, mozno taky lepsi, skratka to co dnes 5900xt, ktora stoji momentalne myslim 5500 bez dph v ageme.
Tie karty im pridu do BA 6. az 7., uz mam objednanu :) (to bude pekny darcek k narodeninam :) )
Mne sa zda ze som cital ze ten HDR bude prave 32bit robeny, tusim to bolo v tom clanku co sem dal link sisi ako reakciu na to ze SM3 vo farcry vyuziva dynamic branching (anandtech). A bolo tam nieco take spominane ze ati-ovskych 24bit nestaci. Ale zato vsetci si pamatame HDR video ati HL2..... kde sa leskol plech, ale aj sucha skridla. A presne to hovorili v tom rozhovore s crytekom, ze pri HDR je vsetko velmi leskle a preto este budu musiet zapracovat na farbach objektov a celkovo ich povrchu atd. aby sa to az tak nelesklo a vyzeralo to lepsie. Je to v tom clanku vsetko.....
No, ono v tom interview su dake fakticke chyby... tazko povedat ako k nim doslo. Napr.:Citace:
Původně odeslal THX_Corp
Toto je daka blbost. "FP24" zatial bohate staci, bolo to demonstrovane uz v roznych demach, staci to HL2 aj UE3... a hlavne NV40 nepodporuje FP32 blending - takze si mozme tak nanajvys tipnut, o com sa asi teda rozpravali. Nedava to zmysel...Citace:
FiringSquad: So basically your requirement for HDR is FP32?
Cevat Yerli: Yes FP32 blending.
FiringSquad: Well, the 5900 series also supports FP32, so will those cards support HDR as well or will it be a feature unique to the 6800 cards?
Cevat Yerli: Yes it’s unique to the 6800 series because of the blending capabilities.
No podle toho co jsem videl tak SM3.0 vede k tomu ze stejny efekt se spocita snaze tedy rychleji... nejspise ma SM3.0 pro stejny efekt mene komplexni kod nez SM2.0. Viz FarCry1.2, zadne nove efekty jen SM2.0 prepsane do SM3.0.
to je myslim i duvod proc G6800 vyuziva SM3.0 jelikoz myslim ze ATI maji vyssi efektivitu v praci s PS.
Jinak je jasne psano ze jak drivery nVidie tak i DX9.0c nebyli v testech jeste v plne verzi a tudiz nemusi byt implementovany vsechny fce SM3.0 a koneckoncu nVidia to i priznala...
Osobne bych si ted novou VGA nekoupil, je to ted takove prekotne. pripada mi to vsechno dost na rychlo. ATI v nejblizsi generaci stejne bude muset vydat VGA s podporou SM3.0 a nez se na to objevi poradne hry tak tu mame dalsi dve generace VGA a ty bych rekl budou mit znacne vyssi vykon nez G6800 ci X800.
Dokud muzu hrat alespon tech 800x600x32 tak nic neresim, nemusim mit kazdy novy kus zeleza co se kde objevi... Kdo si pocka ten se docka.
Libi se mi blazni co si jeden rok koupi grafarnu za 10k a za rok hned dalsi s tim ze 10k neni za ten vykon moc... Ja osobne nevidim duvod si kupovat novou kdyz ta co mam zvlada vsechno co potrebuju.
Mozna ale nejsem tak narocny :)
Nicmene nikomu to neberu, koneckoncu jsou to vase prachy....
Neviem, ale myslim ze uz FarCry napriklad vyuziva aj nejake PS 3.0 efekty. Sak textura povrchu (aspon niekde) byva s displacement mappingu nie..co je novy efekt nie?
Nie... Far Cry podporuje virtual displacement mapping (na co staci v pohode PS 2.0) uz dlhsiu dobu, ale pokial viem to zatial nezapracovali priamo do levelov hry.Citace:
Původně odeslal Semik
No navyse sa zda ze v novom patchi pouziva farcry aj object instancing na travu, a ze je to dost vidno na vykone, takze nakoniec to nemusi byt vobec SM3, ktory zvysuje vykon. Zaujimave porovnanie ale je na tomsHW kde v poslednych testoch na SM3 klesne vykon omnoho menej ako na SM2 ak nechate zapnutu baterku. A prave tu sa SM3 vyuzije - dokaze totiz jednym prechodom spracovat viacero svetiel.
Tak na toto som cakal... niekto sa konecne s tym novym patchom trochu vyhral & pozrel sa na "zubky" tym novym shaderom: http://www.digit-life.com/articles2/gffx/fc12.html (vid pridavok na samom konci clanku)...
Co ma prekvapuje je, ze Geometry instancing neprinasa dokopy nic (co do vykonu). Co ma absolutne neprekvapuje je, ze pixel shader programy nevyuzivaju dokopy nic PS3.0 exkluzivneho. Jedine co spravili je, ze dlhsie shader programy ktore boli doteraz rozclenene na viacero casti & multipassed su teraz jednoliate celoky vykonavane v jednom passe. Taketo dlhe shader programy zvlada aj PS2.0a (NV3x) & PS2.0b (R420) HW... Ale to by asi nevyzeralo dobre, keby sa dockali performance boostu aj ine platformy ako NV40, ze... :|
Sisi: Jj, máš pravdu :-)
Jinak nVidia zase cheatuje...
http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=14077
http://69.93.88.162/forum/viewtopic....b113ecffd11b52
Ale no tak....NVIDIA? Ta moznost zapnout null PS tam je uz delsi dobu, normalne neni pristupna, takze to neni jejich chyba, ale toho blbecka, ktery si to zapnul, aby udelal vysoke skore. A stejne je to ve vysledku poznat, takze.....Citace:
Původně odeslal Spec
...mno, nechcem rypat, ale ak jej PS3.0 pomozu tak ako svojho casu PS 1.4 pomohol R8500 voci GF3 ci GF4 , alebo nebodaj EBM u "prveho" Radeonu voci GF2 a GF2MX , tak to sa teda rozhodne nemame na co tesit :!: - nVidia svojho casu ked mala vacsinu na trhu "odignorovala PS1.4 a EBM - bohuzial odignorovali tieto technologie aj programatori a tak ostali ATI len oci pre plac ...Citace:
Původně odeslal MK2
...teraz sice nema ATI taku prevahu na trhu ako predtym nVidia, ale obavam sa ze PS3.0 u nVidie stretne rovnaky osud ako PS1.4 u ATI :?
...rad by som sa mylil - v zaujme tech. pokroku 8-)
No a kdeže ste v tej libre videli 6800ku? Ja práve pozerám a nech pozerám ako pozerám a oči si idem vyočiť, žiadna 6800vka tam nieje :?:
No ak pozeras na web, vsimni si datum cennikov, su totiz z maja...
A nájde sa nejaká dobá duša, čo mi pošle na mail aktuálny libra cenník?
loque@host.sk
mas ho mat...
Porovnanie vykonu PS 2.0 vs 2.0b, opat far cry> http://www.xbitlabs.com/articles/vid...farcry20b.html
a este tu > http://www.digit-life.com/articles2/gffx/fc12-2.html
tak conclusion na digit-life hovori za vsetko
momentalne vyhoda sm 3.0 na far cry nie je ziadna, som zvedavy na dalsie ohlasy na tieto vysledky
To je dobre na tom digit-life, vice FPS (coz je nejdulezitejsi u PC) s PS3 na karte bez PS3 ... :-)))Citace:
Původně odeslal THX_Corp
To nema chybu. Chapu, ze Far Cry, neni PS3 plne a taky chapu, ze hry jen tak nebudou, ale kdyz budou, tak umozni rychlejsi chod na kartach s PS2, pak je to super, protoze padajici FPS ve hrach na debilnim PC je to nejhorsi .....
Pomalu mi to pripada, jako akcelerujici Audigy, ktera ZPOMALY system pri pouziti EAX ... :-)
EDIT: jeste to chtelo DX9.0c
Ach jo, to je vyvoj ....