viem ze rozdiel je iba vo velkosti RAM(teda pokial sa nemyim) ale zaujmalo by ma ci ma nejaky velky vplyv vedsia ram na vykon karty(myslim 2000-3000bodov) a ktoru by ste brali ??? ;D
btw:cenovy rozdiel je asi 500sk
Printable View
viem ze rozdiel je iba vo velkosti RAM(teda pokial sa nemyim) ale zaujmalo by ma ci ma nejaky velky vplyv vedsia ram na vykon karty(myslim 2000-3000bodov) a ktoru by ste brali ??? ;D
btw:cenovy rozdiel je asi 500sk
Myslim, ze 9800 Pro II ma RAM vo forme DDR II, co by teoreticky malo priniest vysiu pametovu priepustnost (hmm ale tusim, len s vyssim taktom).
Mno je to jedno s najvykonnejsich rieseni na trhu, takze ma aj najvysi vykon. (uroven s GF FX 5900 Ultra).
chces mi povedat ze ta 9000Pro II bude mat DDR II a je iba o 500sk drahsia ako 9000Pro ???
Mno ako je to s tym Pro II presne neviem, ale 256MB verzie 9800ky maju DDR II.
Aka je toto verzia ???
Gygabite 9000Pro 64Mb
a
Gygabite 9000Pro II 128Mb
Ufff :lol: :lol:
Sorac, sekol som sa ;D Uz sa mi pomali tak zatvaraju oci, ze som si precital nazov threadu ako R9800 PRO vs R9800 PRO II.
Takze R9000 samozrejme nema nikdy DDR II mem ;D .
Rozdiel medzi tymi R900kamil je zrejme v tej velkosti RAM.
kua :D
ved som pozeral ako puk ze co mi tu rozpravas za novinky :lol: :lol: :lol: ;D
a je tam nejaky vykonnostny rozdiel(vyraznejsi) ??? ;D
Vykonnostny rozdiel ???
Ak ma ta 128MB verzia rovnako taktnute pamete ako 64MB verzia je vykon 128MB vyssi :wink: (hlavne vo vyssich rozliseniach ...atd proste tam kde su velke textury, ktore tej 64MB uz mozu robit problemi).
Moze vsak byt ze ta 128 ma mensie takty... to by bolo horsie.
ee,takty to ma rovnake,jediny rozdiel je vo velkosti :wink: (pokud se nepletu hi,hi ;D )
Mno tak potom neni co riesit :wink: Tych 500sk sa oplati prilatit. Jednoznacne to tej grafike v novsich gamesach ak UT03..atd pomoze ;D
presvedcil si ma
dik ;D
takze pridavam foto a nejaky clanok o R9000Pro II
http://us.st7.yimg.com/store1.yimg.c..._1755_39263060
clanok je tu TU
vypada nadhrne ze ;D ;D ;D
eee
R9000Pro (64MB) - 275/275MHz, bez hw monitoru
R9000Pro II (128MB) - 275/250MHz(!), hw monitor
eee,ked opravujes opravuj poriadne :wink: ;D
R9000Pro II:
Chipset Radeon 9000 PRO II
Core Clock - 275
Mem Clock - 520 =>260MHz
Memory - 128
Mem Bus - 128
BUS AGP - 4X / 2X
Mem Type DDR - 8Mx16-3.6
D-SUB - Y
TV-OUT - Y
DVI Port - Y
2-View - Y
H/W Monitor - N
Tools - V-Tuner
GAME - 2
Software - Power DVD XP
Y=yes
N=no
zdroj info Gigabyte :idea: ;D
no ja taky kupoval FXko 5600 podle vyrobcovych specifikaci (gainward) a nestacil sem se divit co mi prislo domu :evil:Citace:
Původně odeslal mitchi
tak to by som reklamoval,mas na to narok :!:Citace:
Původně odeslal -1k8aJ- fo eibmooz
Asi bych vzal ty se 128MB, ale mozna lepsi koupit R9100 :wink:
http://www.tech-report.com/etc/2002q...m/index.x?pg=8Citace:
Původně odeslal Semik
jeste porad myslis, ze dvojnasobna kapacita ram zvysi vykon?
tak to teda cumim :oCitace:
Původně odeslal mraky
rozdiel iba par fps a to aj pri vedsich rozlisovackach :|
to su potom asi zbytocne vyhodene prachy :?
Samozrejme ze jsou to vyhozene penize (povetsinou). Je uz vetsinou pravidlem, ze pokud ma karta vice pameti, osidi se jinde...
asi je to pravda pretoze som sa dnes pytal kolegov ci ju niekto nahodou nema a jeden ju mal a hovoril ze pamete idu na 500MHz :o :?
takze beriem asi klasiku R9000Pro 64Mb(275/275mhz) :wink:
Mno dnes este 64mB moze dostacovat, ale uz testy ako Codecreatures , kde karty zo 128MB dosahuju 2xtake vysledky ako karty zo 64MB dokazuju, ze 128MB sa viac oplati.
mitchi ked dojdu veci ako D3 (80mb textur je beznych) a HF2 budes lutovat :wink:
Ale jasne ak sces setrit na buducnosti :!: , ale nemyslim ze za 2-3 mesciace shces kupovat novu grafiku nie ???
jo, ale az tu budou hry, ktere 128MB ram plne vyuziji, tak ti R9000 nebude stacit vubec na nic :wink:Citace:
Původně odeslal Semik
Mno myslim, ze si tu kartu aspon rok sce nechat nie ??? Okrem toho ho nenutim ju kupit, len ho upozornujem co moze za chvilu nastat :roll:Citace:
Původně odeslal mraky
btw... ja by som tych 500sk priplatil. overclockom sa ta defaultna strata na 64mb da vpohode dohnat :wink:
Semik ma pravdu aspon rok by som si ju chcel nechat(zas az tolko sa nehram ze by som musel mat spicku ale aby mi to islo plynulo)
btw:nerad by som situaciu ze vyjde nova hra a ja poblazneny hrou budem musiet upgradovat :idea: ;D
kua som ale nerozhodny :mweheh:
Tak me napada o co je vubec R9000/9200 orezana oproti 8500/9100 ??
no u R9000/9200 ATI orizli jednu texturovaci jednotku -> slabsi multitexturingCitace:
Původně odeslal Fila
Ahaa, tak jsem zase o kousek chytrejsi :-)
Citace:
Původně odeslal mraky
Na druhej strane dokaze R9000 naniest az 6 textur na jeden takt oproti 3 na R9100/8500..takze v DX8 a viac sa vykon zrovna...pomalsie idu len starsie hry nepouzivajuce Pixel shader.....aby to bolo presnejsie :|
to ale nic nemeni na tom, ze multitexturing je oproti R8500 dvakrat pomalejsi a to u her typu UT2003, kde se nanaseji i 4 textury, roli hrajeCitace:
Původně odeslal lipkajz
S tym suhlasim....len som pripomenul,ze su aj hry kde je R9000 lepsi ako R9100..nic viac,nic menej....inak v dnesnej dobe je najlepsia volba 9000Pro,2 ramdacy su tam na 100 percent, a obraz by mal byt lepsi ako u 9100, a ja si to cenim viac ako nejakych 10-20% vykonu v niektorych hrach....pracujem na PC tak 10 hodin denne....Citace:
Původně odeslal mraky
pameti neni nikdy dost takze urcite 128 MB
a ta strata vykonu oproti defalut taktu nebude tak velka ak by mohla byt diky male pameti[/b]
Na druhu stranu bol pre R9000 pridany Druhy Vertex Shader, ako u G4Ti.
To bude pomahat u novych hier.... kde Multitexturing vimizne :wink:
chtel bych videt, kdy multitexturing vymizne :-)Citace:
Původně odeslal Semik
to lipkajz : druhy ramdac muze pomoc jen v pripade, ze nekdo vyuyziva dve zobrazovaci zarizeni najednou, coz vetsina uzivatelu nevyuzije
mno pokial viem su shaderi jeho priama nahrada :!: (takze to tak dlho uz nebude trvat.Citace:
Původně odeslal mraky
druhy vertex shader tu ztratu v multitexturingu nenachradiCitace:
Původně odeslal Semik
Mno nieje to take zle...Citace:
Původně odeslal mraky
Tak to si jenom myslíš. R9000Pro má shadery o hodně moc rychlejší než R8500/9100, takže hra, která využívá shadery i multitexturing, může běžet stejně rychle na R9000Pro jako na R9100/8500.. A až vymizne multitexturing, pak bude mít R9000Pro navrch..Citace:
Původně odeslal mraky