1 Příloh-a(y)
Úprava PC zdroje a dotykový monitor
Zdravím vás tady všechny a doufám že se někdo najde kdo mi poradí.
Mám dotykový monitor Sympodium ID250 a pc zdroj Fortron ATC 300W. Chci si z toho zdroje udělat napájení pro ten monitor. Monitor má mít 12V a 2A,našel jsem si na zdroji který drát je který a zapojil jsem je(viz foto).
1.Příloha 9686
Dočetl jsem se že zelený mám připojit jako zem, jinak mi zdroj nenaběhne,připojil jsem aspoň disketovou mechaniku abych mněl na zdroji zátěž.
Zapnu zdroj se mi spustí,mechanika taky ale když připojim monitor tak ledka na monitoru problikne a zdroj se automaticky vypne.
Nikde se to nemůžu dočíst ale já nevím proč,poradí někdo? Jsem laik.
Re: Úprava PC zdroje a dotykový monitor
Citace:
Původně odeslal
ccubicc
Zdravím vás tady všechny a doufám že se někdo najde kdo mi poradí.
Mám dotykový monitor Sympodium ID250 a pc zdroj Fortron ATC 300W. Chci si z toho zdroje udělat napájení pro ten monitor. Monitor má mít 12V a 2A,našel jsem si na zdroji který drát je který a zapojil jsem je(viz foto).
1.
Příloha 9686
Dočetl jsem se že zelený mám připojit jako zem, jinak mi zdroj nenaběhne,připojil jsem aspoň disketovou mechaniku abych mněl na zdroji zátěž.
Zapnu zdroj se mi spustí,mechanika taky ale když připojim monitor tak ledka na monitoru problikne a zdroj se automaticky vypne.
Nikde se to nemůžu dočíst ale já nevím proč,poradí někdo? Jsem laik.
podle toho co pises, to vypada jako ochrana proti pretizeni/zkratu ... je dost mozny, ze zdroj neni jedina vec, ktera je na monitoru spatne ...
A jak teda zjistím jestli ten monitor je v pořádku?
Ideálně tak, že mi ho pošleš;D
No, obvyklé typy závad jsou odejdou kondenzátory a následným zlvněním a proudovým/špiřkovým zatížením:
a) přestane to jít/zlobí to zrovna
b) odejde něco v invertoru (pojistka, tranzistor(y), dioda(y), řídicí obvody, transformátory
c) občas se podělá i datová deska