Výměna větráku na GF 9500GS, nebo jiná karta ?
Ahoj,
otec má ve značkové HP sestavě tuhle grafiku a jelikož mu po několika měsících začal příšerně řvát a zasekávat se ventilátorek, hledám jestli vyjde levněji nahradit nějakým pasivem, nebo vyměnit komplet grafiku.
1) výměna chlazení, v tomhle jsem laik - grafika je pro mě spotřebák a kupuju zásadně pasivní verze, takže si nechám poradit. V sestavě má přesně tuhle kartu a pokud bych měnil chlazení, kvůli záruce je nutné provést to nějakým vratným způsobem.
2) výměna grafiky, co jsem mrkl do ceníků, tak jen podle oka bych uvažoval o MSI N8400GS, nebo pak až Gainward GeForce 210
Na výkonu naprosto nezáleží, jede tam max. Office!, jde mi hlavně o "málotopivou" kartu za co nejmíň peněz s DVI. V tomto případě bych musel možná risknout reaktivaci OS po změně grafiky.
Jaké řešení mi doporučíte ?
Re: Výměna větráku na GF 9500GS, nebo jiná karta ?
Ahoj, já celkem úspěšně vyměnil ventilátor na 7600GT za ventilátor z AMD box chladiče,padne tam jako ulitý.Hodím sem pár foto zítra.
Citace:
Původně odeslal
Gestler
Ahoj, já celkem úspěšně vyměnil ventilátor na 7600GT za ventilátor z AMD box chladiče,padne tam jako ulitý.Hodím sem pár foto zítra.
No tak to sem s tim,mam přesně ten samý problém na jednom z počítačů s Asus 7600GT.
Do toho se mi moc pouštět nechce, nemluvě o nutnosti shánění BOXového větráku.
Zpět k původnímu dotazu - doporučíte koupit nějaké chlazení nebo výměnu karty ?
Dej tam Accelero S2 a bude ticho, chladit by to mělo dostatečně, pokud bys chtěl nějakou rezervu tak Accelero S1.
Díky, ale obávám se že takovej macek se tam zase nevejde...
Začínám to vidět na výměnu grafiky.
Hmm tak to je pěkně na prt,já mam tuhle http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=36610
A tam fakt větrák z AMD boxu nedám,tam je nějakej 40mm.
Pro oba dva doporučuju http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=45463 není tak velký a myslím že ty karty uchladí s rezervou.