xp nenaběhnou a to ani v nouzovém režimu
Zdravím vás a mám následující dotaz. Od včerejška řeším problém se svým notebookem, jsem v koncích a tak bych vás rád poprosil o pomoc.
Svůj notebook jsem večer standardní cestou vypnul, ale druhý den ráno už bohužel nenaběhl. Přes F8 jsem se snažil spustit jej alespoň v nouzovém režimu, abych obnovil systém z dřívější doby, ale ani v nouzovém režimu nejde spustit. Pokud zvolím možnost spustit v normalním režimu nebo poslední funkční konfiguraci, tak po chvilce načítání systém spadne, objeví se modrá obrazovka a dojde k automatickému restartu a to pořád dokola.
Další věcí, kterou jsem zkoušel bylo spuštění a opravení systému z instalačního CD, ale ani to nevedlo k úspěchu - vše probíhalo standardní cestou až do doby než si počítač řekne o restart, vyndal jsem CD z mechaniky, počítač se restartuje a znovu to skončí na modré obrazovce, jak už jsem psal. Nechal jsem proběhnoutmemtest, ale nenašel žádnou chybu. Pravděpodobně bude nutné instalovat win xp kompletně znovu, ale protože bych nerad přišel o data (již delší dobu nezálohovaná), moc se mi do toho nechce.
Uměl byste někdo z uvedených příznaků určit o jakou závadu se jedná, případně mi i poradit, jak počítač znovu rozběhnout? Mám legál xp (SP2), na amd turionu64.
Ocením jakékoliv návrhy.
Re: xp nenaběhnou a to ani v nouzovém režimu
O data asi nepřijdeš stačí vyndat disk a pomocí redukce ho připojit ke stolnímu pc a poté zkopírovat co bude třeba. Co je příčinou nenaběhnutí není takhle možné odhadnout, já bych určitě zkusil jinou ramku a prověřil jestli není třeba hodně zanešenej chladič na cpu - tím to klidně může být taky. Zkusil bych nějakou live verzi linuxu a v případě, že by systém šlapal závada nebude v hardwaru ale ve woknech.
K tomu, co napsal Rache není už co víc dodat.