Oprava DVD rekordéru - DVDromka
Cus all.
Potřebuji nutně radu od Vás zkušenějších!!
Sestře odešla v DVD rekordéru Philips DVDR3305/02 DVD romka (ATA philips vad8043 scs) nepomohlo ani vyčištění. (zřejmě laser KO) mechanicky je v pořádku.
Jelikož mechaniky byly "stejné" dal jsem tam mechaniku s PC a krom toho, že byla moc hlučná (nějaký starší DVDRW NEC) byla naprosto v pohodě! Rekordér fungoval skvěle, nahrával, přehrával vše v pohodě i signál obrazu - i nahraný s TV.
Rozhodl jsem se tedy koupi novou, tižší mechaniku a dát jí do toho rekordéru. Koupil jsem DVDRW Samsung SH S202
Dal jsem jí do rekordéru a problém:
Když je v mechanice DVD ruší to obraz - příjem signálu a to i při nahrávání - tj nahraný program je rušený pruhy a lítá.
Při přehrávání DVD(origo nebo neorigo fiilmu nebo před tím nahraného programu) filmu je vše v pořádku a obraz je krásný.
Myslel jsem že by to mohlo být "kostrou" ale ee když mechaniku držím v ruce a nedotýká se rekordéru problémy jsou stejné. Mám podezření na napájení mechaniky.
Co s tím?
Opravit původní mechaniku? kolik asi by to stálo?
Nebo dát "nějaký" filtr napájení mezi mechaniku a napájení?
Re: Oprava DVD rekordéru - DVDromka
Na opravu zapomen, nejspis by te stala vic nez dva novy pristroje. Pokud mas, otestuje jeste jinou mechaniku. Pripadne nejjednodussi filtr = zapichnes kondenzator(y) mezi zem (cernej) a napeti (zlutej/cervenej). Samo vzdy jeden kondik mezi zlutej a cernej, druhej mezi cervenej a cernej. Celkem jedno jaky, ale pro tyhle ucely bych asi tesnul nejaky elit ruzumny kapacity (stovky uF). Pokud je to stabilitou zdroje, tak to pomuze.
Pokud ti mechanika pousti do zdroje nejaky to vf sfinstvo, tak tam dej keramiku 100nF (bezne by se melo davat co nejbliz kazdyho swaba neco na odfiltrovani bordelu). Pro stejnosmerny napeti je tohle vlastne prerusenej obvod, pro vf je to zkrat a o to jde.
Edit: Jeste bych proveril napeti mezi cernym a kostrou, pokud neco nameris, je to spatne.