Ahoj. Potřeboval bych přetaktovat můj celeron 326 2,6Ghz tak na 3Ghz. Je to možné? Jo v taktování jsem laik tak dyžtak kdyby mi někdo doporučil nějaký článek na taktování celeronu. dík.
jo a eště mam desku ASrock775 Dual Vsta
Printable View
Ahoj. Potřeboval bych přetaktovat můj celeron 326 2,6Ghz tak na 3Ghz. Je to možné? Jo v taktování jsem laik tak dyžtak kdyby mi někdo doporučil nějaký článek na taktování celeronu. dík.
jo a eště mam desku ASrock775 Dual Vsta
No lamka staci pouzit tlacitko hladat alebo ist na thread o CPU a myslim ze tam toho najdes kooopec, ale tak aby si nepovedal ze len pitchujem tak tu mas:
http://www.pctuning.cz/index.php?opt...7412&Itemid=57
dík;)
ale to je na core2duo. Potřeboval bych přímo celeron :-D
Tak sem tedka zvedl bus na 160...kolik myslíte že může snýst? a násobič mam x19 a nenašel sem nikde kde se zvedá.
tak maximálně dám 195 bus víc už se to restartuje. získal sem frekvenci 3,71GHz. Dobrý ne? na to že sem skoro laik :-D ale teda teploty hlídám a v klidu mam 42stupnů a při zátěži tak 55 max. je to dobrý?
jo cajk, klidne to zhod na 3.5G, to uz nebude takovej rozdil a budes mit lepsi pocit, ze se nemuze nic stat :-)
a eště k voltáži...kdybych jí vo trochu zved tak je to stabilnější ale vo kolik by se tak zvedla teplota? myslim že bych to zved tak vo 0.05V:cool:
pokud to nedela haluze jako restart a pod, tak nezvedej, pokud nepotrebujes vyssi teploty :lol: par stupnu to bude ( 2-5 ), ale stejne si uz moc nepomuzes, radsi prodej a za maly peniz mas E2160 nebo 2140
sežen kupce a prodám :-D. Asi ale trochu zvednout napětí budu muset...mno uvidim tedka sem tam dal 3,5GHz předtim mě to po dlouhý době na taktu 3,7 spadlo tak sem snížil podle rady co už tady byla
Ještě potřebuju vědět, jak v biosu otevřu voltáž. Mam ji šedě takže jí nemůžu měnit :(. poraďte někdo prosím.
No niekede musis nastavit namiesto AUTo na MANUAL... ale vobec by som to neriesil rozdiel medzi 3,5 a 3,7 je nijaky...