Datove DVD+R s booktype DVD-ROM = problem?
Narazil jsem na problem s vypalovani u mechaniky Samsung SH-182M. Vypalil jsem nekolik datovych DVD a je problem je v te mechanice vubec nacist. Jednou DVD vubec nenacte, podruhe nacte, ale cteni je hrozne pomale a nekdy je to v pohode. Pokud ho v pohode nacte, tak i test chyb je v poradku, takze se nejedna o chybne medium.
Premyslel jsem o reklamaci mechaniky, ale mechanika v notebooku s nactenim mela take problemy.
Napadlo me, ze by to mohlo byt tim, ze ten Samsung automaticky vypaluje na DVD+R media booktype DVD-ROM. U Video DVD s tim nemam problem, ale data na DVD+R jsem asi vypaloval poprve.
Ma s tim problem i nekdo dalsi?
Re: Datove DVD+R s booktype DVD-ROM = problem?
Tím to nebude, spíše se podívej po jiných médiích (sám vypaluji jen s boktype DVD-ROM a nemám žádné problémy). Ta co používáš si nemusí s vypalovačkou rozumět. Vypálená jsou asi nekvalitně, proto je to čtení pomalé. Zkus udělat test toho "nečitelného" média v KProbe.
Uz jsem to zkousel pri tom nacteni v pohode a medium je vypalene ve vyborne kvalite.
Mám SH-182D a s originálním firmwarem nevypalovala moc dobře, až po upgradu je perfektní. Zkus nahrát nový firmware třeba odsud:
http://www.cdr.cz/dvd_rekordery/samsung/sh_s182d.html
A máš-li možnost vyměnit datový IDE kabel, tak to zkus taky (samozřejmě 80-ti žilový).
1 Příloh-a(y)
Mam nejnovejsi FW a datova DVD-R jsou bez problemu. To nebude kabelem.
Edit:
Prikladam test jednoho z tech medii.
Tak asi pomohl nejnovejsi FW, ktery jeste neni na cdr. Ted mi to vsechny ty DVD nacita pokazde do cca 15s :-)
Citace:
Původně odeslal
zivan
Tak asi pomohl nejnovejsi FW, ktery jeste neni na cdr. Ted mi to vsechny ty DVD nacita pokazde do cca 15s :-)
Slovíčko "nejnovější" nemám rád, protože nemá žádnou vypovídací hodnotu.
Nejnovější je totiž v čase proměnlivé a navíc někdo najde ten nejnovější a jiný jiný nejnovější... Tak trochu to zavání reklamštinou a slovíčkem neomezeně :D