ASUS A8V Deluxe ViA K8T800
Dobrý den,
mam problém s touto deskou a potřeboval bych poradit. Koupil jsem nových 1GB paměti, přidal jsem je na desku k mé předchozí 512. Poté jsem chtěl vyzkoušet funkci dual chanelu a vyndal jsem mích předchozích 512MB RAM. Asi den to fungovalo perfektně a poté mi začal občas vypadávat obraz. Ignoroval jsem to s doměnkou, že pomůže reinstal ovladačů na grafiku a nechal jsem PC běžet dál asi pul dne. Když jsem si poté sednul k PC a chtěl jsem začít něco dělat, zničeho nic se restartoval a při nabíhání se začala objevovat hláška:
SATA RAID BIOS version 2.00....
Press (TAB) to enter setup
Serial_Ch0 Master: Not found
Serial_Ch1 Master: Not found
Poté to zmizí a naběhne windows, ale vždy po chvilce zase spadne...
Jsem v tomto směru amatér, takže příjmu jakékoliv řešení. Předem děkuji.
Re: ASUS A8V Deluxe ViA K8T800
Citace:
Původně odeslal
zabho
Dobrý den,
mam problém s touto deskou a potřeboval bych poradit. Koupil jsem nových 1GB paměti, přidal jsem je na desku k mé předchozí 512. Poté jsem chtěl vyzkoušet funkci dual chanelu a vyndal jsem mích předchozích 512MB RAM. Asi den to fungovalo perfektně a poté mi začal občas vypadávat obraz. Ignoroval jsem to s doměnkou, že pomůže reinstal ovladačů na grafiku a nechal jsem PC běžet dál asi pul dne. Když jsem si poté sednul k PC a chtěl jsem začít něco dělat, zničeho nic se restartoval a při nabíhání se začala objevovat hláška:
SATA RAID BIOS version 2.00....
Press (TAB) to enter setup
Serial_Ch0 Master: Not found
Serial_Ch1 Master: Not found
Poté to zmizí a naběhne windows, ale vždy po chvilce zase spadne...
Jsem v tomto směru amatér, takže příjmu jakékoliv řešení. Předem děkuji.
nejak tvuj dotaz nechapu. mel jsi v pocitaci 1x512M. pridal jsi tam 1x1GB a pote po vyndani puvodnich 1x512M jsi chtel vyzkouset dualchannel? hmm?
druhak copak je to za pameti? cetl sis problemy s necertifikovanymi pametmi? ze ne kazda je vhodna k dualchannelu obzvlast u integrovanych radicu v cipu?