Zdroj EC 400U-PSE + GF6800 - problém stability?
Tak jsem do svého poče nainstaloval kartu GF6800.Naběhly win a v půlce instalace driverů zhasla obrazovka a pak následoval reset.Dál jsem se dostal jen do nouzáku,ale i tam po delší době následoval reset.Dokoce se mi souběžně s tímto problémem stalo,že mi poč nezdetekoval disk.
Před touto kartou,jsem měl pár dní R9800Pro,kterej mi nechodil v 3D,ale byl 100% v pořádku.
Jednoho krásného dne (Pétek 13tého) mi zmizeli na obrazovce ikony a disk se tvářil jako mrtvej brouk.To se stalo nezávisle na jakémkoli pokusu s grafickou kartou.Prostě jen tak.Odpojil jsem DVD mechaniku a disk naběhl bez potíží.
Otázky zní?:
Je problém na MB(řadič) nebo ve zdroji?
Grafika jede přes NotrhBridge a řadič je SoutBridge,že by deska s několika problémy?Nebo může být na vině právě zdroj,který nenapájí stabilně desku ani grafickou kartu?
Uvítám každý názor.Díky Roen
Re: Zdroj EC 400U-PSE + GF6800 - problém stability?
Citace:
Původně odeslal
Roen
Tak jsem do svého poče nainstaloval kartu GF6800.Naběhly win a v půlce instalace driverů zhasla obrazovka a pak následoval reset.Dál jsem se dostal jen do nouzáku,ale i tam po delší době následoval reset.Dokoce se mi souběžně s tímto problémem stalo,že mi poč nezdetekoval disk.
Před touto kartou,jsem měl pár dní R9800Pro,kterej mi nechodil v 3D,ale byl 100% v pořádku.
Jednoho krásného dne (Pétek 13tého) mi zmizeli na obrazovce ikony a disk se tvářil jako mrtvej brouk.To se stalo nezávisle na jakémkoli pokusu s grafickou kartou.Prostě jen tak.Odpojil jsem DVD mechaniku a disk naběhl bez potíží.
Otázky zní?:
Je problém na MB(řadič) nebo ve zdroji?
Grafika jede přes NotrhBridge a řadič je SoutBridge,že by deska s několika problémy?Nebo může být na vině právě zdroj,který nenapájí stabilně desku ani grafickou kartu?
Uvítám každý názor.Díky Roen
u zdroje značky EC je to víc než pravděpodobné ...