Jsem nováček tak se nedivte, že se ptám, ale jak a čím nejlépe otestovat stabilitu CPU? Link na download by taky bodnul. Díky. Prý existuje něco i v Sandře ale já nevím jak se to zapíná. Potřebuji, aby to běželo delší dobu.Dík
Printable View
Jsem nováček tak se nedivte, že se ptám, ale jak a čím nejlépe otestovat stabilitu CPU? Link na download by taky bodnul. Díky. Prý existuje něco i v Sandře ale já nevím jak se to zapíná. Potřebuji, aby to běželo delší dobu.Dík
Já používám CPU Burn. Stahuj TADY, má to necelý 2 mega. Ale maj tam nějakou pomalou linku, mně to tahá jen 10kB/s ???
Ten dokáže procák pěkně zahřát. Bez dozoru nedoporučuju :)
Někdo taky používá PRIME 95, ale to nemám vyzkoušený. Cca 1MB.
Citace:
Původně odeslal Marty
PRIME95 is the BEST :wink: - skutocne otestuje poriadne stabilitu celeho systemu.
Inak ak chces PORIADNE rozpalit CPU tak pouzi TOAST - tento maly programik vie zohriad CPU aspon o 5-10 °C viac ako hociake ine stability testre ...
Link na TOAST
http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=867&cat=14
jj TOAST zahrejva dost silne, ale je jen pro AMD procaky, na Intelech neni tak dobrej (negde sem to cet, nevim jestli to je pravda)
PRIME95 je taky sqely na otestovani stability pomoci Torture test, kterej gdyz komp neni stabilni tak to hodi error. Navic na ostatnich testovacich programech to nemusis vubec poznat, proto je prime95 the best.
No na Intelovi som to nemal moznost odskusat.Ako AMD prislo s Thunderbirdom - fakcim na AMD 8-)Citace:
Původně odeslal LookAS
No a jak dlouho to tak trvá,třeba ten CPU BURN???
Skus TOAST - tomu trva pripecenie procesoru asi 45 sekund ... :wink:Citace:
Původně odeslal SPYKER
TOAST na mojeho Tulene moc neyabral ale PRIME95 doporucuju :wink:
Jak se pouziva ten Prime mne to nejat nejde
Spustis PRIME95 a v OPTIONS das TORTURE TEST a nechas to aspon 2 hodiny bezat ....
Ak nehodi warning alebo error - vsio jasno
Kolik mb pameti nastavujete?
Ja nechavam default - 127MB