Re: LG GSA-H10N - Problem s napalovanim
Urcite vyzkousej jina media. Ja jsem dodaval zakaznikovi tuhle mechaniku, pali na Taiyo Yuden 8x blank a na Emgeton HiTech 8x (Made by TY) a vsechno je uplne v pohode. Pouziva OEM Nero 6.6, nekdy pali DVD Decrypterem.
Citace:
Původně odeslal briketa
Urcite vyzkousej jina media. Ja jsem dodaval zakaznikovi tuhle mechaniku, pali na Taiyo Yuden 8x blank a na Emgeton HiTech 8x (Made by TY) a vsechno je uplne v pohode. Pouziva OEM Nero 6.6, nekdy pali DVD Decrypterem.
Dakujem za radu, ale chcem sa opytat, kupim si nahodou drahe DVD na zalohovanie fotografii, alebo inych dat, a nahodou mi ho zle napali, co potom. tym padom bude drahe DVD v prdely :( Neexistuje nejaky zoznam DVD medii, s ktorymi nebude mat ta napalovacka problemy?
Nezbyva ti nic jineho nez koupit za 15 Kc kvalitni DVD medium a vyzkouset to. Nebo muzes dal palit na ty tva media a 9 z 10 kusu vyhodit.
popis mechaniky http://www.cdr.cz/dvd_rekordery/lge/gsa_h10n.html
recenze http://www.cdr.cz/a/17146
Pozri ale ja som myslel drahym DVD mediom DVD so zlatym spodkom a tie vraj stoja aj cez 200 Sk za Kus. neviem ved vyskusam teda zmenit media a uvidim. zatial ti dakujem za pomoc
Citace:
Původně odeslal [SVK
Klobasa]Dakujem za radu, ale chcem sa opytat, kupim si nahodou drahe DVD na zalohovanie fotografii, alebo inych dat, a nahodou mi ho zle napali, co potom. tym padom bude drahe DVD v prdely Neexistuje nejaky zoznam DVD medii, s ktorymi nebude mat ta napalovacka problemy?
Jenže tohle právě hrozí u levných ***, s názvy obykle začínajícími na Multi****, Giga******, Giga****, Data*****...
U kvalitních médií (TY, Ricoh, MCC), nebo aspoň MBI, CMC, Ritek, Fuji se tohle nestává (až tedy na jednu aktuální vadnou várku MBI Imationů). A pokud mechanika ničí (více jak jeden náhodný kus) TY, MCC, nebo Ricohy, nezaslouží si nic než reklamaci.
Kupovat levná šméčka je hloupost, ta úspora je několik halířů a zmetkovitost bohatě zajistí to, že se taková média těžce nevyplatí...