Prosil bych o vaše testy a dojmy...:)
Printable View
Prosil bych o vaše testy a dojmy...:)
Tak tedy už vaše dojmy nepotřebuji, protože tento skvělý fotoaparát vlastním:D:D:DCitace:
Původně odeslal DlouhyJony
A tvoje testy a dojmy? ;)
Z fotografování prozatím nic moc, protože můj zakoupený aparát nepodporuje paměťové karty Menory Stick PRO Duo od výrobce SanDisk, prý SW chyba firmy Sony (jen určitá série fotoaparátů a lze zdarma opravit).
První dojmy:
+ kvalitní optika Carl Zeiss - Vario Tessar 2,8-3,7/6-72mm
+ optický stabilizátor obrazu
+ pružné bodové zaosřování
+ dioptrická korekce obrazu v (jemném) elektronickém hledáčku
+ neomezené videosekvence s možností zoomu 640x480b - 30obr/sec.
+ menu v češtině
- rychlost kopírování snímků z fotoaparátu na PC (zřejmě nekompatibilitou SanDisk).
EDIT: to kopírování jde jak kdy, někdy tahám cca 50snímků za 40minut! někdy zase za 2 minuty...
Prozatím co jsem zkušebně fotografoval na vnitřní paměť fotoaparátu (30MB) jsem nemusel použít stativu a to i při plném dvanáctinásobném optickém (2x digitálním) zoomu... :)
Viz také: http://4um.ocguru.cz/showthread.php?p=615123#post615123
Pre boha, na digitálný zoom zabudni. To je dobré akurát na zhoršenie kvality snímku. Keď ti 12x nestačí, tak si dokúp nejakú tele predsádku, alebo sprav výrez a v prípade potreby (napr. pre tlač) ho zväčš v PC. V každom prípade dostaneš rádovo lepší výsledok ako s digitálnym zoomom. ;)
Já jsem ale psal o digitálním zoomu pouze toliko, že i při jeho použítí není potřeba stativ (při slunečném počasí), že vše eliminuje optický stabilizátor. Je mi to jasný, že se digitálním zvětšením zhoršuje kvalita snímku a ani jako výhodu jsem jej neoznačil...;)Citace:
Původně odeslal e1
vzhledem k tomu, ze dig. zoom pracuje s UZ VYFOCENOU FOTKOU - a to bud udela vyrez nebo ji softwarove zvetsi, nema jeho pouziti naprosto nic spolecneho se stabilizaci.Citace:
Původně odeslal DlouhyJony