strajkuju mi mechaniky (zahadne)...
neviem preco ale proste pri kazdej mechanike (dvd rom, dvd rw, cd rw, virtualka) mi teraz svieti zlty vykricnik a v kolonke stav zariadenia je toto:
"Ovládač (služba) pre toto zariadenie bolo vypnuté. Túto funkčnosť pravdepodobne poskytuje alternatívny ovládač. (Kód 32)"
Mam WIN XP SP2, nic som nemenil, iba som instaloval SP2 pre office 2003, ten sa mi ale nepodarilo nainstalovat, vypisalo mi chybu
"chyba 25090 pri instalacii balika sa vyskytol problem so zdrojovym nastrojom balika office systemova chyba -214702838"
no skusal som mechaniky odobrat a vselico ine a nic :( sakra
PSSSSSSSSSSS: kto mate subor Ctsvccda.exe pls poslite mi ho na mail!!
NO NIC. NEVIEM SI RADY S TYM... REINSTALNEM SYSTEM...
Re: strajkuju mi mechaniky (zahadne)...
Odober ide driver , pripadne ak nepomoze vypni pc odpoj , odober , zapni instalne sa ide driver , vypni a zapajaj mechaniky , jednu po druhej. Skus este reinstal aspi. Po dalsie daj si spravce zariadenia , najdi si tu mechaniku daj jej vlastnosti a tam su ovladace a pastni to sem/obrazok/. Najlepsie este predtym ako to secko vykonas.
A co Via 4in1 driver, nepodařilo se Ti náhodou nějak smazat ovladače na řadič? Zkus to znova nainstalovat.
Honza
Citace:
Původně odeslal HonzaRez
A co Via 4in1 driver, nepodařilo se Ti náhodou nějak smazat ovladače na řadič? Zkus to znova nainstalovat.
Honza
taketo veci som skusal to je jasna vec ale dik!
EDIT: len tak ma napadlo... pozeram tu na jednu sluzbu "Creative service for cdrom acess"
neviem co to je mate to aj vy?
nejde zapnut chyba jej nejaky subor - cesta k spustitelnemu suboru
C:\WINDOWS\system32\Ctsvccda.exe
neviete co by to mohlo byt?
PSSSSSSSSSSS: kto mate subor Ctsvccda.exe pls poslite mi ho na mail!!
Citace:
Původně odeslal cLiVe
tpozeram tu na jednu sluzbu "Creative service for cdrom acess"
nejde zapnut chyba jej nejaky subor - cesta k spustitelnemu suboru