-
Zavada notase koupeneho v CR, ale studuji jsem v Anglii
Zdravim, kamos co se mnou studuje v Skotsku ma malej problem, odesla mu grafarna v notasoj Prestigio. Na webu Prestigia je servis nekce v Nizozemi, dale pak servis v CR v Praze. Notebook je koupeny v www.elektro4u.cz
Ja mu radim at se ozve prodejci jak ma postupovat v takovem pripade, myslim ze by prodejce mel prevzit odpovednost za vady a mel by navrhnout premisteni notase z UK do CR na vlasti naklady, nebo aspon do Nizozemi...
Jeste musim dodat ze kamarad zde studuje doktorske, tzn. dlouhodbe na tri roky .
Nechce se mi navrhovat at to posle do Nizozemi na vlastni naklady a pak to zada k uhrade od Prodejce...
Nebo posledni varianta ozvat se prestigiu jak se v takovejch vecech postupuje...
Kterou variantu navrhujete??
Diky moc za pomoc
Mira
-
Re: Zavada notase koupeneho v CR, ale studuji jsem v Anglii
Kontaktovat prodejce a domluvit se snim (aspon pokus), naklady je povinen uhradit, pokud bude reklamace uznana.
-
Teraz je uz sice neskoro, ale predsa: znacky ako napr. IBM a DELL maju zaruku medzinarodnu a servisy vsade.
-
Citace:
Původně odeslal Jezevec
Kontaktovat prodejce a domluvit se snim (aspon pokus), naklady je povinen uhradit, pokud bude reklamace uznana.
otázka je jak si prodejce vyloží zákon a jak bude ochotný hradit cestu mimo hranice CŘ. Osobně být prodejcem tak ten balík do skotska neproplatím.
-
Citace:
Původně odeslal herma
otázka je jak si prodejce vyloží zákon a jak bude ochotný hradit cestu mimo hranice CŘ. Osobně být prodejcem tak ten balík do skotska neproplatím.
otazka je, proc ne: jestlize bude reklamace uznana, tak je primarni poruseni na strane prodavajiciho - to on ti prodal vadnou vec, a proto musi nest nasledky.
samozrejme by bylo nejpruchodnejsi se dohodnout na nejakem kompromisu
-
Citace:
Původně odeslal herma