Sháním nějaký systém,ze kterého bych mohl nabootovat z DVD/CD a pak na něm provozovat internet a nejake to stahovani treba na flash dik a pod.
poradíte kde co stáhnout.V linuxu jsem teprv začátečník
Printable View
Sháním nějaký systém,ze kterého bych mohl nabootovat z DVD/CD a pak na něm provozovat internet a nejake to stahovani treba na flash dik a pod.
poradíte kde co stáhnout.V linuxu jsem teprv začátečník
pokud chces jen to co pises, je to prakticky jakakoliv live distribuce, neudelas chybu s ubuntu-live, knoppixem/danixem, slaxem.. zkratka pokud si nevyberes zrovna rip linux nebo dsl, tak je to jedno.
Takže to už stahnu přímo balíček,který vysmahnu na DVD dam do PC a hned znej muzu bootovat,jo ?
Ano, su to priamo ISO. Nastavenia sa daju vacsinou ukladat na disketu alebo nieco ine.
A která distrybuce by byly pro me nejjednodusi a pritom obsahovala co nejvíc programů(mám na mysli treba open office,Firefox...)?
Obcas delam v Mandrake 10.
Nejvíc se mi zamlouvá Knoppix ( Live Linux )
Skus DVD verziu Knoppixu.
paráda,tak už jsem se dal do stahování
KNOPPIX_V4.0.2DVD-2005-09-23-EN.iso
díky za rady ;)
Jsem se konečne dostal k otestnutí toho Knoppixu a co mě překvapilo nejvíce bylo to, že jsem konečne viděl všechny oddíly mého disku a mohl na ně zapisovat,číst...
Mám nainstalovaného na disku s Win XP ještě Mandrake 10 a v něm zaboha nemůžu přijít na to, jak se dostat na oddíly s NTFS.Do téhle doby jsem si myslel, že to linux neumí, ale ted vidim ze to jde
Nevíte někdo čím by to mohlo být ? Píše mi to něco ve smyslu nedostatečného opravnění(přitom jsem přihlášen třeba i jako root)
OMFGCitace:
Původně odeslal jago
V tom Knoppixu chodi i zapis na NTFS? Netusis jakym ovladacem je to zprovoznene? Kazdopadne bych to bral jako nebezpecnou vec, bal bych se o data.
V MDK nemusi byt podpora pro NTFS vubec zakompilovana, kvuli licencnim problemum. Mozna na to existuje nejaky balicek...