ASUS CRW-5232AS, Po stlaceni EJECt sa mechanika otvori, avsak vysunie este tociace sa CD! Co s tym?
Printable View
ASUS CRW-5232AS, Po stlaceni EJECt sa mechanika otvori, avsak vysunie este tociace sa CD! Co s tym?
zastav ho rukou :)
presne ako napisal port777 ked sa to ci tak ho proste zastav co sim myslis ze ti uskodi ci co vies ot tom ze CD-čka sa mechanikách vatšinou tocia :wink:
No on skor myslel ze co je s tou mechanikou vecsinou sa CD najprv zabrzdi v mechanike az potom vysunie !!!! Toto by rozhodne robit nemala !!
skus novy firmware...
Lol, tie rady ako zastav ho rukou :arrow: :mweheh: :mweheh:
si z toho děláte srandu, ale pokud tenhle problém nevyřeší, tak mu za chvíli rotující cd prošoupají tray... ;D ;D ;D
sorry za OT, ale nemohl jsem si pomoct...
Maval som PC na stole a raz bol dost blizsko neho kamos a isiel som vybrat CD z mechaniky, ked tiez nezastavilo a vyletelo z tray a okolo jeho hlavy. Bol to pre neho mensi sok. :mweheh:
Inak robit by to v kazdom pripade nemalo. :wink:
Ono to ani není OT, jen bych to poopravil, že ta CDčka se mohou pěkně zrasit o ten tray...vzpomínáte na CD-ROM BTC (snad všechny) a okamžiky, kdy se zbláznila stará Mitsumka? Taky nezastavovaly...Citace:
Původně odeslal sAdam
Rozhodně to normální chování není a něco je špatně (pokud to mechanika začala dělat, zkusil bych ji jinde, ale myslím, že bude něco hnědého v ní - musí mít vazbu na to, že se CD ještě točí a při ejectu ho zastavit...a v tom bude podle mě zakopaný pes.
reklamovat
dik. Uz to nerobi stale, len ked v NERO 6.6.0.3. dopalim Cd a dam Done, tak vtedy ho roztoci a otvori a rotuje vonku. Uz mi poskrabalo Cd.
Vzpominam ze kamaradova 4x Mitsumi mechanika mela prezdivku Xena, protoze kazde vysunuti CDcka znamenalo riziko pro vsechny pritomne v podobe vyletnuvsiho CD. Nastesti po dobu jejiho pouzivani neutrpel nikdo vaznejsi zraneni.
IMHO je to zalezitost firmwaru, specialne u Mitsumi 2x, 4x a 8x bylo rotujici CD pri vysunuti traye standartni funkci