moja karta z dna na druhý prestala fungovať.pred tím som hral DOOM3, a teraz buď komp nenaštartuje, alebo keď naštartuje, tak vykresluje ne hnusné farebné čiary.čo s kartou.mal som na nej VGA Silencer.reklamovať kartu?
Printable View
moja karta z dna na druhý prestala fungovať.pred tím som hral DOOM3, a teraz buď komp nenaštartuje, alebo keď naštartuje, tak vykresluje ne hnusné farebné čiary.čo s kartou.mal som na nej VGA Silencer.reklamovať kartu?
1. Chce to rozumny nazov threadu.
2. Kartu vybrat & opat zastrcit do AGP slotu, prip. povodny cooler si skusal?
Ten VGA Silencer a jeho napajanie si mal zastrcene do konektora na grafickej karte?
pracujem ako technik na jednej firme,takže čo som vedel, to vyskúšal.
iný chladič,iná doska,aj iné pasty som skúšla.ale z jedného dna na druhý a zomrie? ???
bohuzial taketo su nase milovane pocitace, ja som mal nie jeden vadny hardware, som drzitel rekordu v sirokom dalekom okoli, pokazena Geforce4ti od novoti, len tak divne ze som o tom nevedel, ze to padne kvoli nej sem tam, potom som mal jediny Plextor napalovacku vadnu a aj vyreklamovana odisla presne rok po pade zaruky :evil: a to nehovorim kolko diskov sa mi pokafralo predtym, som zvedavy ci tento vydrzi, zatial ako tak sem tam raz za dlhsi cas cvakne, ale ide dalej bez problemov, dost OT ale robia to cinani preboha, co by sme cakali :? :wink:
Ta moje to delala taky jak se Silencerem tak s původním chladičem. Stačilo nechat comp par hodin v klidu a pak to nastartovalo jako by se nic nedelo. Ted to ale bez jakéhokoliv zásahu už pár týdnů neudělala :-)
OT myslim ze ti ty veci odchazej kvuli kvalite napeti. Co treba podpetove ochrany apod ? jenom me to napadlo...Citace:
Původně odeslal MK2
BRAT MA MSI 9800 PRO A ROBILA TO ISTE.VYBRAL JU DAL DO DRUHEHO COMPU.ROBILA TO ISTE I TAM.HODILI SME HU SPAT K NEMU A ISLA :-o
CO BOLA CHYBA DOTERAZ NEVIEM A TAKISTO MA TO ZAUJIMA