tak tuhle vypalovacku chci koupit, ale potrebuju se nejdrive ujisti, ze je to ono. ma nekdo nejake problemy s timto typem?[/b]
Printable View
tak tuhle vypalovacku chci koupit, ale potrebuju se nejdrive ujisti, ze je to ono. ma nekdo nejake problemy s timto typem?[/b]
celkem rve, nektere ochrany spatne cte ale jinak je v pohode ;) Ale byt tebou nedivam se po 40x ale po 48x zapisu (ASUSy nejsou pry spatne). Pri 40x zapisu rychlost neroste linearne ale dela skoky.
ještě jsem neviděl mechaniku,co by uměla zvyšovat rychlost zápisu lineárně.... a s ochranama a CloneCD4 je většinou všecko OK,mimo cactuse
W540 je naprosto v pohodě. Velmi dobře čte audio a pálí naprosto bez problémů. Je super a s CLONE CD 4 umí všechny ochrany ....jsem s ní naprosto spokojen.
Honzo,taky ji mám a jsem s ní taky móóóc spokojený.
btw-konečně ses zaregistoval ;D
samozrejme ze nemyslim uplne linearne. Jinak imagovani napr. Mafie na dvou nezavislych vzorcich tehle mechaniky cetlo nechutne dlouho. Ale jinak jak rikam, osobne bych si ji klidne vzal.
Nevim ale kamos me rikal ze tedka je asi tak nejlepsi LiteON nebo tak nejak stoji kolek 3500,- a je tam i nero
a umi to uplne vsechy ochrany vypalit!! aspon to pisou na krabici no a kdyz sem videl ty oceneni PCchip a tak bylo to tam na 3radky!!
LiteON za 3500,- ??? To si někdo asi strká minimálně litr do kapsy. Já bych bral ASUS 4816A, je tichá a umí toho dost (teda kromě kaktusu :( )Citace:
Původně odeslal Pepe
w540e je uplně sqělá. Čte sqěele, pálí sqěle, ještě jsem s ní neměl žádnej větší problém. A v kombinaci s Clone 4...., není co vytknout....