Zvlast ma zaujima model TOBA 326. Ma z nimi niekto nejake skusenosti ?
Printable View
Zvlast ma zaujima model TOBA 326. Ma z nimi niekto nejake skusenosti ?
Toba jsou ty nejlaciněší, popřemýšlej o nějakém Kentaurovi nebo Labradorovi.
Ja viem ze su najlacnejsie a aj tak mam zosik len AQ M2 2x50 A ostatne su na stiesnene podmenky na internate ...ehm... velke. A kedze som student, tak aj cena hra svoju rolu :? Proste ked sa mam nejako vypenazit tak by som nalepsiu dostupnu kvalitu za co najmenej $$$ - ako kazdy studak ;D. A z "Kentaurov" a "Labradorov" nie su nejake mensie 3 pasmove. Vsetky 3-pasmaky su towery a to by som uz nemal kam spratat.Citace:
Původně odeslal Špeta Marek
Ty toba jsem neslyšel hrát, ale vypadají lacině, podívej se ještě po jiných výrobcích, i komerční výrobci (PAnasonic atd.) mají někdy dobré kousky jen k připojení do zesilovače.
A to musíš mít 3-pásmovky? Já myslím že v nižších cenových hladinách je rozumnější sáhnout po 2-pásmovkách.
Skus rozvinut Tvoju teoriu, pokial to bude rozumne (nic v zlom - aby si to nejako scestne nepochopil), tak sa necham presvedcit :-)Citace:
Původně odeslal brazilterrorist
No predstav si ze mas k dispozici urcitou sumu a za tu musis postavit repro. No a třípasmovky mají o jeden měnič víc a navíc i složitější výhybku, takže se to musí někde ušetřit. No a většinou se šetří na měničích.
Nehledě na to že pořádná třípásmovka vyžaduje HODNĚ velkou pozornornost při výběru měničů a tvorbě výhybky. A u těch levnějších se to dost často nepovede a je slyšet přechod mezi pásmy (středy-výšky nebo basy-středy).
Zkrátka bych ti doporučil si to poslechnout, protože tyhle můžou hrát dobře, ale já bYch se vsadil že dvoupásmovky za stejný prachy budou hrát líp.