jeste sem je nezkousel, ale tahat muzete zde:
http://file2.mydrivers.com/display/N...talyst2618.exe
Printable View
jeste sem je nezkousel, ale tahat muzete zde:
http://file2.mydrivers.com/display/N...talyst2618.exe
no takze jsem je nainstaloval, obraz jak vino a vykon o proti predchozim 2617 je priblizne stejny.
Chtel jsem se jen zeptat proc u neutralu pri instalaci naskakujou ze zacatku takovy ty chybny tabulky ??? Nevite nekdo ?
... dela mi to taky......ale fakt nevim
Nejsem programátor,ale myslím že si nerozumí instalátor s českým nár.prostředím nebo tak něco.Citace:
Původně odeslal Nowic
.... ale dyt jeden cas to delaly omegy taky .. hlavne ze se to nainstaluje jak ma 8-)
.... jak na nich tak jedu, tak vobraz jak vino, to potvrzuju a vykon? .. rek bych, ze je to este vetsi maso .. ciste gamesy, zadny benche sem nejel ....
tak pánové, sem stáhnul ty neutrály a začal testit:
- 1. vobraz neskutečnej, vůbec sem nechápal ten rozdíl, ve všech hrách co js em testil - Chaser,UT2003,MaxP.2,MotoGP,Chrome.
- 2. výkon špičkovej a plynulost taky, nejlépe ze všech.
- 3. benchy měli trochu míň cca. 100-150 bodíků, ale to mě netrápí.
- vypadá to, že konečně ty ovladače začínají stát za to. Fakt sou GOOD :D ;D :lol:
V čem je ten obrzaz jako lepší? Není to jen tím že mají třeba zaplej anisotrop 16x kterej se dá zapnout i normálně ?
mno, jestli mají zapnutej anizo, to asi ne, pač by potom asi běhali hůře,
prostě a jednoduše, obraz barevnější a ostřejší, nevím co ti komu mám víc říct, nainstaluj a vyzkoušej. ;D :lol:
Ja stejne nechapu jak muzete poznat ostrejsi obraz :oops: Me vsechny drivery pripadaj ze je to porad to samy :oops: :wink: :?
Ono to někdy je tak,že po nainstalování nových ovladačů se monitor hodí do 60Hz a pokud má někdo né moc dobrý monitor nebo kartu,tak při 60Hz to vypadá ostřeji než při 100Hz víš, tak proto má někdo někdy pocit že je obraz lepší :lol:Citace:
Původně odeslal Nowic
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Citace:
Původně odeslal Spajdr