Počul som že ked sa mechanika často použiva tak že sa unavy laser a potom buť vobec nečita alebo len pomali.Može sa to stať aj mňe ??? každy deň prehravam tak:3x DVD asi 2:30 hodinove a asi tak 15 CD.
Printable View
Počul som že ked sa mechanika často použiva tak že sa unavy laser a potom buť vobec nečita alebo len pomali.Može sa to stať aj mňe ??? každy deň prehravam tak:3x DVD asi 2:30 hodinove a asi tak 15 CD.
V robote mame asi 8-rocnu CD-ROMku Panasonic 2x a stale funguje :-) Mal som to aj s celym PC dost dlho doma - vtedy sa to pouzivalo dost casto.
NO vzdyt je to logicke - cim vic to pouzivas a "trapis" tim je moznost,ze se to drive ochodi - jako vsechno...
Ale nedelej si z toho hlavu, dneska jsou tyhle vecicky jedna za pakatel a jednak taky zalezi jakou mechnu si vemes- nejaky Shit ti beztak vydrzi chvili at delas co delas naopak jsou mechny ktery sou pomalu nesmrtelny :wink:
mne odisiel plexwriter 32/8/4 za 3 roky, co je dost skoro ale napalil som toho dost
ale mam aj cd-rom toshiba 32x asi 5 rokov a stale ide vyborne
No moja BTC 48SB ide uz skoro 7 rokov - ak si dobre pamatam (mozno taha len na 6. rok). Bola pouzivana hoodne (mp3 - nonstop 3-5 hodin denne asi 2 roky na vyske) a okrem toho este bezne pouzivanie A ze BTC je sh.t :lol: ja na nu nedam dopusit (okrem hluku)Citace:
Původně odeslal ace
ja mam 4 roky staryho teaca 532e-b a ten dostava couda furt a ten zmetek ne a ne lehnout-furt cekam ze se podela a ja koupim dvd, ale furt nic :roll:
ale na druhou stranu bych ho nidky neprodal, protoze ten cte uplne neuveritelne-jakakoliv nova mechanika se s nim nemuze srovnavat
tu istu mechaniku ma moj znamy a fakci doteraz ako hodinky, cita super akurat ze je trosku pomalsia, ale zasa je tichaCitace:
Původně odeslal Kamikatze007
Mne odesel NEC DVD 1mesic po 12 mes. zaruce. Zhorsovalo se nacitani a nejednou uz nenacetl nic :-(
no mě odešla asi po 3 letech z ničehonic do kytek :-( . ale četla opravdu všechno 8-) .Citace:
Původně odeslal Marián