Výsledky 1 až 23 z 23

Téma: Windows 7 sa zasekáva

  1. #1

    Standardní Windows 7 sa zasekáva

    Ahojte. Mám taký dosť divný problém s Win7. Mám nový firemný notebook Lenovo ThinkPad T400, Core 2 Duo P8600 @ 2,4 GHz, 2 GB RAM, Windows 7. Má dve grafické karty, integrovanú intel a nejaký Radeon, ktoré sa hocikedy za chodu prepínali, tak som v biose vypol tú integrovanú.

    Problém je v tom, že počítač sa náhodne zasekne tak, že všetko je extrémne spomalené, aplikácie nereagujú na vstup, neodpovedajú, ako by ho niečo extrémne brzdilo. Potom sa to väčšinou rozbehne, trvá to väčšinou niekoľko minút a za ten čas sa nedá skoro nič robiť.

    Nie som nejaký amatér, používam PC už nejaký ten rok, je tam aj antivír MSSE, vypol som skoro všetky programy z MSConfig a zbytočné služby, určite tu nie je žiadny spyware ani nič podobné. Beží mi tu akurát Prime95. Windows som už aj reinštaloval, presne kvôli tomuto problému, ale nepomohlo. Nepomohlo ani vypnutie Radeona a zapnutie integrovanej grafiky. Mám na tom compe aj Kubuntu, a ten ide úplne normálne. Tak fakt neviem. Nestretol sa s tým niekto?
    Teclast F6 Pro, HP Probook 470 G0

  2. #2
    Member Avatar uživatele _Tomas
    Založen
    10.09.2003
    Bydliště
    Želešice (10km od Brna)
    Příspěvky
    400
    Vliv
    264

    Standardní Re: Windows 7 sa zasekáva

    Neni problem v prehrivani ntbku? Tomu by i odpovidalo to extremni zpomaleni (podtaktovani) pri dosazeni nejake vyssi teploty?
    Pripadne nezkousel jsi nechat pustenej task manager/ Process Explorer a nesledoval zda v dobe toho "zpomaleni" neco nezere vykon procesoru?
    Core i5 3570K @ 4,3GHz + AC Freezer i30 | Gigabyte Z77X-D3H | 2x 4GB ADATA XPG V2 1600MHz DDR3 | EVGA nVidia GeForce GTX680 SC 2GB | SSD Kingston HyperX 3K 128GB | 2TB WD Caviar Black | Corsair GS 800W |LCD FS 23" | Logitech Performance MX | Pioneer VSX521 + Jamo D165 |
    Synology DS212j | 2x 2TB WD Caviar Black |
    Ford Focus ST 2.5 225HP/320Nm @ +- 250HP/330Nm

  3. #3