Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 43

Téma: Rada ohledně taktování C2D E6550 (asi problém pamětí)

  1. #1

    Standardní Rada ohledně taktování C2D E6550 (asi problém pamětí)

    Dobrý den,

    co se týče overclockingu, tak jsem naprostý amatér. Už týden prohlížím webové stránky a čtu různé manuály a návody, ale je to k ničemu. Když sem se rozhodl, že se do toho pustím, počítač vydržel stabilní asi pět minut. Proto jsem se rozhodl Vás poprosit o radu. Nebo nějaký návod na nastavení hodnot (alespoň zhruba).

    Zde přikládám screenshoty z CPU-Z





    Jedno mi není ale jasné. Na screenshotu SPD mi nějak neladí ta tabulka časování. Paměti jsou všechny stejné ( A-Data extreme edition 800 mhz) Při zvýšení FSB se zvyšuje i takt pamětí, že? Takt pamětí jsem nesnižoval. Možná že to bude tím. Každopádně Vám budu vděčný za jakýkoli příspěvek, který se bude týkat mé problematiky. četl jsem že deska Asus p5k si nechá hodně líbit co se týče OC a s procesorem by neměl být problém. Jedině mě tedy napadá , že v tom budou hrát roli ty paměti. Děkuji za přečtení. Snad mi někdo odpovíte

  2. #2

    Standardní Re: Rada ohledně taktování C2D E6550 (asi problém pamětí)

    Asus P5K? Problém s paměťmi? No to snad né! Neříkej, že to je takovej šmejd?!?
    http://4um.overclocking.cz/showpost....11&postcount=7
    Ryzen 5 3600/16GB/256SSD+3TB HDD/R7-370/W10 PRO

  3. #3

    Standardní Re: Rada ohledně taktování C2D E6550 (asi problém pamětí)

    Když jsi psal, že už týden prohlížíš návody, tak jses něco musel dozvědět, ne?

    Citace Původně odeslal cagefree Zobrazit příspěvek
    Takt pamětí jsem nesnižoval. Možná že to bude tím.