Výsledky 1 až 13 z 13

Téma: Jakou live-distribuci pro Wifi internet?

  1. #1

    Standardní Jakou live-distribuci pro Wifi internet?

    Jsem v Linuxu úplným začátečníkem. Stáhl jsem si live cz distribuci Danix a kromě zvukovky a internetu mi vše chodí, jak má (bez instalace linuxu na hdd). Zvukovka mě (zatím) až tak nebolí, ale rád bych nějak rozchodil to připojení k internetu. Našel jsem pouze možnost připojení pomocí modemu, ale ohledně wifi (USB/OvisLink) nic.

    Dá se nějak wifi-internet na live distribuci rozchodit; bez toho aby musel být linux instalován na hdd? Pokud mi někdo poradí, která live distribuce to dokáže (+ případně link), budu velice vděčný. Na vlastní kompilaci mi síly nestačí...

    Pevný disk mám pouze v šuplíku a velice by se mi líbila možnost surfovat na internetu bez přítomnosti hdd (=100% bezpečnost dat, nulová hrozba virů, spyware apod.). Možná bych musel nějak vyhradil část paměti jako virtual drive pro temporary files - jde toho nějak v live distribuci docílit?

    Omlouvám se za možná pofidérní linuxácký slovník, ale mé znalosti z této oblasti se blíží nule. Díky za každou radu.
    Middletower Thermaltake Armor Jr. VC3000SNA + ENERMAX INFINITY 720W, Asus P5K Deluxe/WIFI-AP, Intel C2D E6850 + Noctua NH-U12F, Kingston 2x2GB DDR2, 2x Seagate Barracuda ST3500630NS 500GB, Asus EN8800GTS/640MB, Creative X-Fi Platinum Fatal1ty, LG SuperMulti GSA-H42L, EIZO S1911SH-GY

  2. #2

    Standardní

    U Danix by s internetem problem byt nemel. Ale otazkou je jestli vam to naslo to AP pripojene pres USB. Zkuste zadat do konzole "dmesg | more" a hledejte cokoliv co by melo neco podobneho s nazvem vaseho AP.

  3. #3
    Member
    Založen
    29.11.2002
    Bydliště
    Žitný Ostrov
    Příspěvky
    162
    Vliv
    262

    Standardní

    Vyskusaj slax, ten podporuje wifi a pokial vsetko nastavis bude to fungovat. Mam to vyskusane.
    http://slax.linux-live.org