Výsledky 1 až 25 z 28

Téma: Podivne jednani firmy Mironet

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele tominek
    Založen
    13.10.2003
    Bydliště
    Brno
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 869
    Vliv
    280

    Exclamation Podivne jednani firmy Mironet

    pisu to sem a ne do zkusensti s obchody protoze bych chtel aby se k tomu pripadne vyjadrili i mistni pravnici (a mozna taky trochu proto ze mam vztek a chci aby to videlo vice lidi). necmene proti pozdejsimu presunuti do jine sekce se nebranim

    Takze objednal jsem pro sestru notebook pres e-shop mironet.cz. Tedy prostredkem vzdalene komunikace. Z jisteho duvodu jsem se rozhodl ho po prevzeti od kuryrni sluzby a zaplaceni dobirky vratit a vyuzit tak sve pravo na vraceni do 14-ti dnu bez udani duvodu.
    Zkontaktoval jsem centralu Mironetu v Praze zda muzu zbozi vratit na pobocce v Brne. Vse bezproblemu.
    Prisel jsem na pobocku v Brne a rekl co chci. Typek zacal neco tlacit do kompa a ze me vrati castku snizenou o 9%. Snazil jsem se mu slusne naznacit ze je to dle me tak trochu v rozporu se zakonem protoze ten rika ze musi vratit plnou castku za zbozi. Typek zacal dost arogantne ze "az budete met eshop a stat vam bude hazet klacky pod nohy blbyma zakonama tak se je taky budete snazit obchazet pres obchodni podminky..." Chvili sem mu jeste argumentoval ze pokud je to napsane v rozporu se zakonem tak je uplne jedno ze sem s tim souhlasil. A pry ze je to bezna praxe vsech obchodu. No vracel jsem zbozi jen 2x na Cybexu a CZC (nacoz me nove prichozi typek pravil "vidim ze vraceni vyrobku je u vas bezna praxe" - no co serval jsem ho za to)
    Mezitim me prvni typek vytocil nejakeho "sefa" z Prahy ze to semnou probere. Z nej vylezlo ze v obchodnich podminkach maji

    h) K produktu bude účtován recyklační poplatek, který je uveden vždy u výrobku a tento je stanoven zákonem. Poplatek za dopravu je specifikován v dodacích podmínkách. Balné ve výši paušálně 9% je již započítané v ceně výrobku. Balným se rozumí kontrola komletnosti produktu (ovladače, kabely, anglické manuály), přibalení českého manuálu, bezpečné zabalení křehkého výrobku v případě, že původní obal nedostatečně chrání výrobek proti poškození při dopravě, zabalení výrobku pěčetící páskou tak, aby nemohlo dojít k otevření krabice bez porušení bezpečnostní pásky, načtení seriových čísel a další zajištění informací o výrobku pro nutné zajištění pojištění při dopravě výrobku. Pojištění výrobku poškození dopravcem při dopravě od dodavatele k zákazníkovi je dodavatelem zajištěno.
    Dle me je to proste obchazeni zakona. Protoze na fakture je jen castka za zbozi nikoli za sluzby. Navic pochybuju ze dokazali ze preprava stoji 9% ceny vyrobku (napr. doprava 5 NTB za 100K kc by stala 45.000,-) . Tomu zabaleni se taky smeju. Protoze notebook prisel jen v krabici od vyrobce. V mem pripade tedy stalo dovezni z prahy do brna sluzbou DPD 2.500,-

    Paradni obchod. Pokud tam nekdo chcete nakupovat zvazte to zda vam to za to stoji. Arogantni a silne nekorektni jednani, navic odpirani neceho na co jste jinde zvykli. Silne tento obchod nedoporucuju!!!

    Poprosil bych jeste o vyjadreni mistni pravniky.

    Pro oduvodneni neceho tak hloupeho jako nakup na predrazenem mironetu: sestra na ten notas spechala a oni meli skladem. o 1500,- levnejsi cybex bohuzel ne
    Naposledy upravil tominek; 26.10.2006 v 19:58.
    Jak rika no-x: "Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)"
    DELL Optiplex 980 | 8GB RAM | i7 860 | GeForce GT330 | 2x 128GB SSD RAID0 | 30" LCD
    Canon EOS 5D + BG-E4 | EF 24-105 mm f/4L IS USM | EF 28 mm f/1.8 USM | EF 50 mm f/1.4 USM | Sigma 12-24mm f/4.5-5.6 EX DG IF HSM || Velbon Ultra LUXi-F + Benro KS-1
    Canon EOS 7D + BG-E7 | EF 70-200 mm f/4L IS USM | EF-S 18- 200 mm f/3.5-5.6 IS || Velbon Ultra MAXi-L
    Speedlite 580EX || DOMKE F-2 | DOMKE F-1X | Lowepro Toploader 70AW | Další čačky kolem

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamacni rad - softcom
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 24.05.2005, 14:50
  2. Podivne praktiky v TSBOHEMII
    Založil Blackdot v sekci fóra Zkušenosti s prodejci
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 17.04.2005, 17:45
  3. Alzasoft - totalni neschopnost teto firmy cokoliv resit
    Založil Halen tech v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 13
    Poslední příspěvek: 22.10.2004, 12:01
  4. Praktiky "renomované" společnosti MIRONET
    Založil zed v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 13.08.2004, 14:20

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •